cajsadiva

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av cajsa jussila - 31 mars 2010 17:34

Vad kan en Mamma säga om  ens barn..?

vad e de man känner.. Bara en himla Massa Kärlek<3

 

Skulle kunna fylla flera sidor av min kärlek o stolthet för dom..

men samtidigt finns de ständigt en oro som man bär med sej, där inne i ens hjärta... Oro över att de ska illa för dom.. Att  någon av dem de ska hamna i fel spår.

 

o tro mej, jag har varit där, som Mamma..  Burit o kämpat med den hemska förtvivlan , sömnlösa nätter.. Kudden nästan dränkt av Gråt,kväll efter kväll...en Smärta som e obeskrivlig!!

 

Som att krypa på knä i asfalten.. fy vad Ont det gör!

 

Jag Hade aldrig klarat de Utan mina Vänner..  Ni fanns där lyssnade ,kramade ,såg mej..

 

Men min inre styrka gjorde att jag Aldrig vek fr mitt barns sida..En Trofast Livlina e mIn roll, som  Mamma..

 

Mina  guider fanns  oxå där, De gav mej kraft o klarhet.. Imitt Hjärta så visste jag att de skulle ordna sej...

 

Jag har 4 barn.. som jag har Olika relationer till..

 

Men De får ändå lika mycket från mitt Hjärta...

 DEN STORA OÄNDLIGA KÄRLEKEN!!





Mio 19år                                                         Kim 23år


    

Dixi 18år                                  Dimi 8år 

Av cajsa jussila - 31 mars 2010 11:17

Då var de Onsdag o en Ny dag att berätta om.. :)

fast jag vill nog berätta Lite mer om mej själv.. hih häng på..!!

 

Något som står mej varmt om  hjärtat,är min Andlighet..

Den ger Kraft o Kärlek..!

 

Men de var Inte så ljuvligt fint när jag upptäckte min förmåga.. det  spred stor rädsla inom  mej!

 Var i 30 års åldern o hade fått en fin Tarot lek av en kär vän..

 

jag började lägga några stjärnor o bara efter  ett par dagar så ,insåg jag att "jag kan  ju dem utantill! "hur kan  det vara möjligt"?! de e ju 76 olika tolkningar!

 

Några dagar senare så började jag "känna av mina vänner som kom till mej på besök.. " var de ledsna/arga så kände jag de oerhört starkt o började även  få upp bilder i mitt huvud..  jag såg mina vänner i bilder..de kunde ex  vara  människor de träffat ,djur, olika platser osv.. Jag berättade  allt jag såg o kände...

 

o mina vänner stod med stora ögon o förvåning, o de sa  alla samma fras.. "DEt stämmer" !!

vi var  chockade och undrade "vad e det som händer "??

 Samma vecka började själar fr andra sidan  att komma till mej..Plötsligt stod det en man framför mej o började tala.. . ! Det var väldigt skrämmande, men samtidigt väldigt intressant :)

 

De pratade o hängde efter mej .. jag var livrädd o kunde ej få någon  ro,varken på dagen el någon natt sömn,de fanns vid min  sida dygnet runt!

 Jag Tänkte flera gånger ,, DETTA ÄR INTE PÅ RIKTIGT,JAG DAG DRÖMMER.. MÅSTE VAKNA!

men de var ingen dagdröm, de var riktiga själar ,som tog kontakt o ville prata,såg dem  klart o tydligt, o de var flera som kämpade om  min uppmärksamhet!

 

Fick tills sist sansa mej o tog kontakt med ett Medium i Lund..

 

Hon gav mej verktyg så att jag  kunde lära mej att "öppna & stänga" de var så skönt att gå därifrån o upptäcka att de var alldeles TYST o INGEN följde efter!

 

BÖRJADE INSE ATT JAG  VAR NOG MEDIAL :)

 

Självklart började jag att "testa" min FÖRMÅGA på vänner o speciellt min kusin  (Monique) i Stockholm.. jag bodde ju själv i Skåne. Men när vi satt i våra samtal via tele så kunde jag upfatta och se hur, ALLT såg ut runt henne.. !

 

Minns speciellt en dag,då hennes syster behövde hjälp.. hon  bodde på en häst gård o hon  kände att de fanns själar där.. sÅ de tog kontakt med mej..

 

När vi satt där i luren , så kom  det en  kvinnlig själ o berättade att de fanns ett märke inristat i köks golvet, sen tog hon mej på rund vandring.. Jag beskrev hela huset rummen o köket  o dess natur o visst stämde det! :-)) det var en Enorm  Kick!

Jag "gick ofta" dit  o hjälpte de själar som fanns där ,på min kusins hästgård..Gick dit av  tankens o kraftens makt.. jag bara förflyttade.. såg mej själv gå där i hennes hem o gård.. de var Mäktigt!

 

De var även så otroligt, att kusinen "kände av mitt besök en dag".. Fick samma dag ett samtal  från Monique att hennes syster märkt av jag varit där..  "cajsa har varit här.. de e så lugnt nu"

Monique var ett enormt stöd under denna period i mitt liv..

.  tack kära  , för att du Trodde på mej o gav  mej så mycke energi, till att klara   Min Andliga Resa.. <3

 

Åren har gått o jag har utvecklas mycket i min andlighet...

Talar me själar dagligen o de sänder budskap som jag med kärlek förmedlar vidare till nära o kära här på jordlivet<3

Jag har daglig kontakt med mina guider,fast de byts ju ut då o då..när de fullgjort ett uppdrag så drar de vidare ..De vägleder oss :)

 

Mina Kära på Andra Sidan sänder så mycket Livskraft o kärlek att jag går i ett Dagligt Lyckorus..:) De vill jag dela med mej av,  till så många jag bara kan:))

 

 Livet & kärleken e de bästa ingredenserna till Lycka<3

 

Har haft ett fint stöd från min familj.. de betyder oerhört mycket.. de har förstått o fått bevis så många gånger på att detta är "mitt kall i livet"

 

Min fina pappa har även Han denna förmåga.. DEt gav  han mej bevis för , en dag för några år sedan  då han kom på besök fr Norrland.

Jag upptäckte en dag att jag hade en Liten Ande Flicka här..:)

Hon började leka o sätta igång Dimis leksaker och  banka på väggar.. hörde även  hennes skratt:)

 

Mina barn var vid den tiden lite smått rädda för andligheter.. så jag valde att ej berätta för dom om flickan som"fanns mitt bland  oss"..

Men sonen Mio som då var 17 år började "känna av att de fanns något nära honom" de bankar i väggen mamma ,  sa han ett par gånger,o undrade, e här någon? nädå ,svarade jag.

 

. men hade i tanken att jag "måste ta kontakt me flickan"..  En kväll kom hon, o vi fick kontakt.. Hon  sa att hon tyckte om pojken o hon ville leka me honom!

 

 jag samlade mina barn Dixi o Mio o vi satte oss ner i köket ..jag berättade om flickan o Mio fick bekräftelse på vad han upplevt.. !

Ni kan tro hans ögon  blev STORA! :))

 

Jag  hjälpte henne över till andra sidan samma kväll där hennes mor & far väntade..

 SEn gick de ett par månader o Min pappa kom på besök.. han gick runt o kollade.. o jag började undra "va letar han efter"? var e flickan? sa han plötsligt! jag trodde han menade min lilla dotter Dimi, som då var ca 6 år..Hon  sitter o kollar på Tv ,svarade jag..

 

 Nä ,sa pappa, " Den lilla flickan fr andra sidan"! 

 

De finns  många andliga händelser, som jag o pappa har fått uppleva tillsammans ,   men  de tar vi en annan gång:))!!

 

Bilden föreställer mIN KÄRA pappa , hans underbara fru Tuija, fina  lillebror Ville, jag o två av mina goa barn..Mio & Dixi <3

KÄRLEK & KRAFT TILL ER ALLA <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards