cajsadiva

Direktlänk till inlägg 14 april 2010

Min Familj...

Av cajsa jussila - 14 april 2010 11:56

 

 

Min  familj..   

 

 

Min Bror Rainer,jurist, pappa viljo,målare,Fru Tuija,Kalixtele24, jag och Lillebror Ville,jobbar som data support..

 

Pappa med fam bor i Haparanda..vi ses minst en gång om året!

Ville o pappa brukar ta flyget el bilen,komma  ner på "en kopp kaffe o bada bastu " haha   

 

Jag och Tuija ringer varandra ett par gånger i veckan, o skulle de gå ett par dagar utan vi hörts,ja då ringer hon och undrar om något hänt! hih  " e pengarna slut ,så du ej har råd att ringa" ? brukar hon fråga!! hih            

Eve,mitt Gudbarn och Tuija min så kära vän,el du e väl  egentligen min "Styvmamma" hahah... Ni är så fina!!

Till midsommar ses vi igen!   Längtar..

 

Pappa Tuija o Ville e världens Bästa!

 

Finns alltid där , med öppna  armar o hjärtan     

 

    

 Lillebrosan Ville och jag midsommar 09..en å annan snaps har nog åkt i strupen här!    hih

 

 

Min bror Raine är  inte den "socialaste" men den  smartaste i familjen!! hi

 

Han gick ut me de högsta betyg man kan få,när han blev Jurist..

Han älskar Lagboken och Dans!! en jäkel på att dansa måste jag ju tillägga! hi  och då e han super social!! haha   

 

Han är gift med hans ungdoms kärlek Bitte!! De har tre döttrar.

Nyligen har de  blivit Moffa & mommo,  till en underbar liten flicka  Alva,"minilini"

Bitte,Ekonomikonsult ,Felle,studerande gymnasiet, Sandra studerande,undersköt.  och Eve mammaledig,  Grundaren till Tjej jouren .

 

Bitte har varit med i våran familj sen hon var 14 år, En o oändligt massa år! hi Hon är en Klippa som  fixar allt    .. Hon ordnar middagar,o en massa roliga fester! Dans kvällarna  i deras hem är väldigt populära..!  

 

Då är det alltid Härliga människor o bra musik,  och alla släpper loss på deras dans golv! hi

        

         Syster och Bror..... Bitte & Magnus...........

 

Jag och Magnus levde ihop i över 10 år och fick fina barn tillsammans. Vi har  haft  en fin vänskap , i många år.

 

Sist men inte minst.. Min Fantastiska Mamma!  

 

 Hon heter Lillemor, arbetar på Migrationsverket..

          

Mia Törnblom,ja ni ser rätt,de e hon:)) Hon är Gift med min fina kusin Micke.. Mamma och Bitte

 

Mamma är min Högra hand, Helt underbar o alltid så Moderlig.. 

                                                          

 

  

4 Generationer....Rainer Mamma Alva & Eve..  

 

    Tack för att ni e Min härliga familj!    

 

                  ÄLSKAR  ER          

 
 
Ingen bild

dixi

14 april 2010 13:48

Skiit bra mamma! :)

 
Karin Hack

Karin Hack

14 april 2010 14:38

Ahhhhhhh så fint, men, hallå... e de inte FYRa generationer...
Och din fina fina mamma.. Hon är så underbart fin!!!

http://karinebba.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Christine

14 april 2010 16:25

Vlken fantastisk presentation av din familj :)) JÄTTEBRA!!!!

 
Ingen bild

Carina

24 maj 2010 21:30

Jättetrevlig presentation av familjen :)
Vad duktig du é!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards