cajsadiva

Direktlänk till inlägg 14 april 2010

Underbar Älskad III

Av cajsa jussila - 14 april 2010 16:28

Christine

 

Februari  2007...  kl: 08:00 samlig i en av konferans rummen på rehab Orup. Jag kommer dit med spända förväntningar och tränings kläder..

 

Möts av nya ansikten och vi välkomnas av en sjukgymnast,  vi sitter alla vid ett bord. Mitt emot mig sitter en mörk tjej, presenterar sig som Christine...

 

  

Fyra veckor fram över tränar, badar    o umgås vi.

 

Vi är båda där pga sjukdom o märker snabbt att vi har samma värderingar o mål i livet. 


Där bland, svett, tårar, skratt o träningspass,

fann jag Min vän!   

 

Christine har en utstrålning o ett varmt hjärta som vi alla Älskar,

hon är outstanding !   Vi har förbaskat kul varje gång vi träffas, så mycket skratt o så mycket vin.. shiiihoo  

fast mest skratt , kramar o kärlek...  förståss !   

 

  

  

Släpper loss till Lasse Stefanz  !!!   hihihi

 

 Tack för att du finns, älskar Dig min Vän   

 
 
Ingen bild

Christine

14 april 2010 17:37

Tack själv min fina goa underbara vän.. love you!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards