cajsadiva

Direktlänk till inlägg 20 maj 2010

Utmattad...

Av cajsa jussila - 20 maj 2010 19:29

 

Utmattad e det rätta ordet ,  över mitt tillstånd   ..

  

Efter att par timmar ute , så kom vi hem, jag och Dimi...

 

Kände ganska snabbt en tung energi komma över mej...

 

Började med middan o såg i ögonvrån "Lena" svepa förbi..

 

Jag gick efter o försökte "fånga upp henne" men tyvärr lyckades jag inte..

 

Hon ville Inte ha kontakt...

 

utan höll sej på avstånd.. Men höll nog allt koll på mej ändå.. hi

 

Efter disken tog jag några samtal , då kände jag starkt hennes energi bakom mej..

 

JAG FICK ENORM GÅSHUD..

 

Slängde  snabbt på luren för att, Ta kontakt.. hon kom, men stod bara log mot mej..

 

Hennes hår är mellan  mörkt, till axlarna,

  

hon bär en rutig längre skjorta/klänning...

 

Får känslan att hon gått bort på 80-talet..

 

"jag bara måste få över henne, hon tar all min energi"..

 

sa jag till min vän, Marie som tittade upp efter jobbet..

 

Finns det någon av er läsare som  har hästar?

 

Fick en bild av hästar.. det är den enda bild hon sänt mej..

 

Det tolkar jag till att, det finns  hästar runt den  person, hon vill ha kontakt med..

 

jag har verkligen funderat om jag pratat med någon i veckan,som haft /har hästar!

 

Har en känsla att hon ej kommer att låta mej sova i natt.. hmmm..

 

jag måste helt enkelt sätta mej ner o meditera.. o be mina gudier om hjälp...

"fortsättning följer"........

 ....................varma kvälls kramar till Er...........................

                                           

 
 
Karin Hack

Karin Hack

21 maj 2010 10:56

Ja jisses vad du får se och utsätta dig för. Fick inatt igen ett SMS från Christina, som sover i rummet bredvid, -Mamma, kom och lägg dig hos mig.
Något/någon låter inte hennes få ro om nätterna, hon är så rädd att hon inte ens vågar gå in till mig och hämta mig. För kännedom, hon är 20 år och inte 5-6 år som man kanske skulle kunna tro med tanke på att hon vill ha mamma hos sig.
Pussar på dig.

http://karinebba.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards