cajsadiva

Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

"Lena"..

Av cajsa jussila - 21 maj 2010 13:11

 

Hej....Kära Ni...

 

Hade en stunds meditation i går kväll..min  guide, samt min 

 

Mormor och Farmor ställde sej runt mej ...

 

jag bad dem om beskydd o de gav mej  det...

 

har sovit  gott,hela natten,utan att blivit väckt..

 

Har inte heller  under  denna dag, märkt av "lena"... hennes energi finns ej kvar här hemma...

 

Har förstått att många av er undrat, "vem är hon" "vad ville hon?"

 

Jag har något mycket obehagligt & märkligt att berätta för er..

 

Har fått veta att "Lena" ,är en tjej som för ett antal år sedan  försvann spårlöst!

 

Hon gick ensam hem en natt, efter  att ha lämnat en  fest..

 

Den natten mötte hon en  man som berövade henne livet!

 

Än i dag  är inte hennes kropp funnen!

  

Fick ett samtal,  i går av en vän, som kände till "lena", hon

 

hade varit,hennes mammas vän.

 

"lena" förmedlade bilder till mej.. 

 

Jag ringde en annan vän och lät henne göra en  "utredning"..

 

Hon letade upp fakta om denna tragiska händelse..

 

o bekräftade att mina bilder var sanna!

 

Som ni säkert förstår så kan  jag varken skriva ut hennes riktiga

 

namn  ,eller om det som hände henne ..

  

Jag är övertygad om att "lena" kommer  att ta kontakt med mej igen..

 

 Men  att hon håller sej på lite avstånd nu..

 

Det känns  som att hon vill att jag ska sätta igång något.. 

 

Därför tog hon kontakt..

 

Jag känner starkt för henne  & hennes familj..

  

Budskapen från "lena" har satt sej , djupt i mitt hjärta..

 

 

                   Känner även att detta,"är inte över än"

 

                    Ljus  & kärlek till Er Alla...  

 

 

 

 
 
Sari

Sari

22 maj 2010 09:34

Hjääääälp....blivit av med en nyckel till en av mina "stäningar"......kan du sånt me´;o)?

http://www.tuulikki.blogg.se

 
Ingen bild

kicki

31 maj 2010 21:34

sååå sorgligt...stcakars henne. Hoppas hoppas hoppas att du kan hjälpa henen att få ro, ja och kanske hennes famlij också.
Vilket fantastiskt "jobb" du gör cajsa.
du är faaantastisk :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards