cajsadiva

Direktlänk till inlägg 26 maj 2010

Ons eftermidda..

Av cajsa jussila - 26 maj 2010 17:39

 

Nu e köttbullarna rullade, potatisen o grönsakerna kokar..

 

Karin ringde!! Men vi skulle höras lite senare i kväll..

 

Hon var väldigt förväntansfull hi..

 

Om Karin vill dela med sej av det,jag kommer förmedla till henne..

 

Så kommer ni att kunna läsa om det , senare i kväll!

 

I helgen är det MARKNAD I STAN.. med TIVOLI..  

 

Jag & Dimi ska dit, så fort de öppnar och ha en "Hel dag där".. hi 

 

Åka karuseller , äta sockervadd, kasta ner burkar(med boll)  o vinna några Nallar !    hi

 

Säkert springer vi på släkt, familj där..risken e Stor hii

 

Senare på eftermiddan åker Dimi till Mormor, i Malmö..

 

Och jag drar med vännerna till Krog rundan   !!

 

               Dricka Massa ÖL!         

 

 

Fick biljett av sonen Mio , i Mors dags present..!

 

Varje år får jag annars ÄNGLAR ,som barnen köper från  marknaden.. 

 

har en hel samling! hi           Jag ÄLSKAR JU ÄNGLAR..

 

så jag blir såå glad.. när jag få fler.. hi

 

Här får ni se 2 av dem jag fått..

 

  

  

Fina va..?   Mors    dags presenter    ..

 

På Söndag bjuder jag mina barn på Hallon paj med Vanilj glass/ vanilj sås..

 

 

Mina Ungar Älskar  Frukt/Bär Pajer!!

 

 

 men Vem,gör inte det? hi  hi mums...

 

   Till Min mamma, köper jag nog en fin bukett blommor o lägger i några triss lotter..   

 

 

 

 
 
Karin Hack

Karin Hack

26 maj 2010 20:04

Fantastiskt!!! Helt underbart, min mor sa, men Karin, vi ska ju till Tjuvahålan (Ligger precis vid Tylösand, Halland) Och där ska jag också sova över, precis vid vattnet, bryggan och.. alla dessa små hus du såg;)

http://karinebba.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Carina

26 maj 2010 22:54

Vilken trevlig blogg du har Cajsa :)
Upptäckte först häromkvällen att du hade en
och skulle bara " kolla" lite. Det slutade med att jag låg vaken och läste halva natten, haha,
kunde inte sluta förrän jag läst allt :)
Vi ses kanske nere på marknaden i helgen :)
Ha det bra, kram Carina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards