cajsadiva

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av cajsa jussila - 30 maj 2010 17:07

 

Det var små kallt i lördes , men jag och Dimi tog på oss

 

varmt o begav oss till Marknaden , Tivolit.

 

Vi promenixade runt där ett par timmar, träffade på massa

 

kända fejs.. hi .. Så de blev rena rama kram-kalaset:))

 

Dimi åkte Karuseller o njöt rejält..

 

De var en fröjd att få se Dimis  o hennes kompisars glädjerus! hih  

 

Sen drog vi till Tjej jouren som min brors dotter Evelina är

 

 grundare till.. ( e så stolt över henne!)

 

Vi tog en fika där, Felle o hennes pojkvän Robin tittade oxå förbi..

 

De e såå kära o goa ihi   

  

 

  

Felle Robin  och Eve.. Alltid lika kul att ses ! hi

 

Efter  ett par timmar på tivolit o annat skoj,  gick jag och Dimi hemåt..  

 

 Vi var trötta och hungriga, väl hemma blev de mat o mys i soffan..

  

Vi hann  precis lägga oss i soffan när ,Mio med kompisar

 

kom  med nybakade munkar ..slurp..  

 

 

 

De ville ta med Dimi, för ännu en tur på Tivolit!

 

Så det blev en hel dag, med karuseller för henne hi

 

   

På kvällen drog jag o mina vänner till krogsvängen.. Tusan 

 

va skoj det var!

 

Vi blev ett glatt gäng.. ( ska se om de blev några bilder) hi

 

Vi festade loss o hade så skoj.. !

 

Dimi var hemma med min mamma..

 

Arek var i Stockholm, så Marie fick dela säng med mej.. .. 

 

 

Vi är barndoms vänner o vi blev som tonåringar igen..

 

Fick värsta  skratt anfallen där i sängen  o vi kippade båda

 

 efter andan..  

 

Vi försökte knuffa varann från sängen ,lika yra båda

 

två ,det var galet roligt!

 

Jag Mamma och Dimi fick upp tidigt.. vi mös i soffan,Jag 

 

och Dimi tog täcken till soffan o bäddade ner oss..

 

Mamma satt med oss o virkade...

 

Det var en god morron stund..

 

Någon timme senare kom Marie och gjorde oss sällskap..

 

Jag älskar verkligen att ha mina nära och kära hos mej..

 

det är så viktigt att vi tar hand om varandra..

 

Sorgen över min farbrors bortgång, gör sej hela tiden påmind ..

 

Påminner mej om att vårda mina relationer..

 

 Att  ge så mycket kärlek det bara går..

 

                             

 

 

Skapa flashcards