cajsadiva

Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

Lite från helgen..

Av cajsa jussila - 6 juni 2010 11:42

 

Hejsan!

 

Några dagar har gått o jag har ej haft tid att blogga..

 

"fullt upp " me andra ord ..   

 

Fredag  var jag på Dimis skola o hälsa på de fina barnen..

 

  

Dimi försöker sej på att gå på styltor! de gick bra! hi

 

                 Bästa vänner & klasskompisar  

 

Sen drog vi i väg o "norpade" några fina blommor från

 

en vacker buske ..   

 

Satte de i en stor kanna.. Mmmm så ljuvligt de doftade!..

 

Tog en bild så ni får se..   

 

   

 

Synd att ni ej kan känna doften...som sagt "ljuvligt" 

 

Tidigt denna morron så började min Darling att måla

 

vardagsrummet.. !

 

Som jag längtat att få rummet vitt!

 

  

lite skillnad mot den gräsliga terracotta färgen.. blää har aldrig gillat den..  

 

   Arek han slet o målade heeela låånga dagen..

 

Jag hjälpte så klart till med det jag kunde..

 

 

 sopa golvet o flytta möbler o se till så vi fick lite lunch!

¨

Det blev "hämte mat" från Lottas cafe där min dotter Dixi

 

praktiserat  i 2 år ..

 

Dixi slängde i hop varsin kyckling sallad..

 

   

Min.. med curry sås   

    Areks med vitlöks dressing.. minst lika god! 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards