cajsadiva

Direktlänk till inlägg 10 juni 2010

Torsdag..

Av cajsa jussila - 10 juni 2010 14:12

 

Ännu en dag med tandvärk..

 

 

 fast nu e ju tanden borta!! hi

 

e så svullen i munnen.,. o har ej kunnat  äta

 

på 3 dagar..

 

Värsta bantnings kuren! hah

 

 

I morgon ska vi flera i släkten åka o fira

 

jenny som tar

 

studenten,.Det är min barndoms vän maries

 

dotter..

 

 

    

     Vi har hållt i hop över 30 år...

 

fantastiskt!!   

 

Evelina,som jag är faster & gudmor till.. kom

 

o hälsade på.

.

Med sej hade hon så klart hennes lilla dotter,

 

Minilini  

 

Vi skulle tillsammans gå o handla student

 

presenten..

 

På stan möte vi upp  Sandra (min brors andra

 

 dotter) o

 

hennes pojkvän Josef ..

 

Det blev ett present kort på resa!   Köpte

 

 även två så söta armband till henne,fr Dimi

  

 

Kameran åkte så klart fram när Minilini &

 

Eve var här!!

 

    

 

   

Minilini, Sötaste tösen i stan!!      

 

Nu sitter jag här inne och  ute öser regnet ner..

 

har raggsockar o kofta på mej,och te  muggen

 

 står här brevid..det värmer gött    hi

 

Ska röra i hop lite kyckling bitar, pasta o

 

grönsaker..

 

Steker allt tillsammans.. 

 

 En av Dimis favorit rätter..

 

 

 "God smaskig kyckling pytt"   

 

 

Men de blir inget kyckling pytt för min

 

del..får väl dricka lite yoghurt! lite tjatigt

 

 nu efter  att jag druckit det i 3

 

dagar.. haha Längtar efter mat!!

 

 

Har tyvärr ej haft ork att förmedla

 

andligheter till någon , i dag heller..

 

 

Mediterade ju i går ,det var intressant & som 

 

 alltid ,givande!   har några mail , som jag

 

måste svara, ett av dom från en kvinna som

 

 läser min blogg o kände sej träffad från

 

 meditationen i går,som jag skrev om .

 

 

Skriver mer  om mina meditationer i morn..

 

 

Ska i väg en tur med Arek i kväll ..

 

"vi har något på gång" !

 

berättar mer i kväll om det går  "i lås"   

 

Kram & kärlek!   

 

 

 

 
 
Karin Hack

Karin Hack

10 juni 2010 17:23

Jag vet jag vet jag vet... Vad ni ska göra, eller förstår vad ni ska göra ;) Håller tummen.

http://karinebba.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards