cajsadiva

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av cajsa jussila - 13 juni 2010 18:58

 

 

Hej....

 

Haft en jätte trevlig helg,,, igen..   hi

 

I fredags drog vi ut på landet,på student fest!!!

 

Det var super god mat dryck, dans och tårfyllda tal..

 

Så lyckat!    

 

Jenny som tog studenten, hade  det

 

bästa betyg jag någonsin skådat!

 

13 MVG!! resten VG.. HELT FANTASTISKT!     

 

Natten avslutades på stenson trubadur afton...

 

Mio gick upp o lirade, sjöng 4-5 låtar... Vilket ös !

 

dans golvet fylldes o händerna klappade i luften   

 

Lite bilder från kvällen..

 

 

Josef & Sandra... Min brors dotter... 

 

     Jenny med mamma Marie & syster Veronika..     

 

 

                        Kusin Jeje med Lilla Minilini..   

 

  

                          jag!....

 

 

                          Härlig skara kusiner.. !     

 

   

           Pinglan.. Dimi .. hi

 

 

                                     Jag & Darlingen..

 

 

                Fina jenny med pojkvännen Markus..   

 

    

 Sista bilden denna kväll.. de var dax att lägga undan

 

kameran hahah..

 

Mina kusiner och farbror ringde på kvällen.. begravningen

 

var ju på dan.. Det hade varit så fridfullt o fint.. 

  

 kusin o en annan farbror hade sjungit så

 

vackert... De är så duktiga på att sjunga o spela gitarr..

 

Brosan tog en bild på kvällen på farbror hans fru och

 

kusiner,jag blev så glad att de ringde o över att se denna

 

bild.. de hade samlats hos farbror på bilden,

 

 (harley davidson tröjan)..

 

(Min lillebror Ville står till vänster,  med svart tröja och

 

solbrillor på huvudet..)

 

  

 för att ta en öl i hans bar, det hade min bortgånga farbror

 

 velat.. 

 

  

                                Saknar er...!   

Ovido - Quiz & Flashcards