cajsadiva

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av cajsa jussila - 22 juni 2010 10:26

 

Visst är kärleken vacker? så varm o tillfredställande..

 

Kärlek är så Stort.. man kan ju ha så olika sort kärleks

 

relationer.. till  familjen, barnen, vännerna,

 

sporten,maten,djuren osv...

 

 

  

Som jag  skrev i går , i ett inlägg..så är de så fantastiskt

 

att kärleken kan övervinna  så mycket..!

 

Att kärlek finns kvar mellan två personer, där den ena

 

 finns på jorde livet & den  andra .. på den andra sidan.

 

 

När man "jobbar med ljuset o den andra sidan" så är det

 

 med kärlek.. Jag känner så stark, genomträngande

 

kärlek o värme, in till mitt hjärta.. el rättare sagt hela

 

jag fylls av det! hi

 

Oftat när man har en  sittning o någons nära o kära

 

kommer fram så sänder de kärlek till den jag förmedlar

 

till.. Det kan  vara man/hustru syskon föräldrar vänner

 

osv..  Jag har aldrig varit med om att den kärleken ej

 

varit besvarad..

 

 

Tror inte de finns olycklig kärlek på andra sidan hih..

 

Utan  bara en oändlig frid ,glädje ,& KÄRLEK..    

 

Ovido - Quiz & Flashcards