cajsadiva

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av cajsa jussila - 23 juni 2010 18:56

 

 

Ännu en solig dag...Började dagen  med att tvätta..

 

maskinerna strula så de drog ut på tiiiiden...

 

Men vi hann  ut ett par timmar ändå, jag och mina

 

flickor.. Dixi & Dimi..

 

Vi tog en lunch o hade de så mysigt...

 

Dixi tog några bilder..

 

   

 Dimi älskar hennes cykel , o klubba! hi

 

   

Älskar att umgås med mina töser..   

 

 

efter lunchen, blev de film- tajm ,hemma i soffan..

 

trevlig, rolig, dans film.. :)

 

Dixi gjorde så söta kollage idag ..

 

ett på henne & ett på Dimi, bilder när de var små.. hm

 

mindre hih..

 

   

 

 

  

 

 

 

Det är Dixi med kusin Felle på de nedersta bilderna.. så

 

söta små töser! hi Jag tyckte de var så fina dessa kollage!

 

 

Mitt senaste hemma projekt kommer här..

 

Förra veckan köpte jag, ett gammal risigt bord..

 

 som jag fixade till med lite färg..

 

 se så fint de blev.. !   

 

       

 

       

 

Nu står Dimi här o undrar om vi ej kan gå ut en runda ,så

 

hon kan cykla.. Självklart kan vi det..

 

 det är ju     SOMMARLOV !   

Skapa flashcards