cajsadiva

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av cajsa jussila - 28 juni 2010 18:17

 

Dagen innan midsommar.. så åkte jag Dimi

 

Ville & carro till sjön.. ett eftermiddags

 

 dopp..Det var så lugnt o mysigt o vi

 

verkligen njöööt.. hih

 

Jag satt i solen och mediterade..

 

det var så givande.. jag fylldes med så

 

 mycket ny kraft och energi.. såg min

 

mormor & farmor vinka åt mej med stora

 

 

 värmande leenden..

 

 

Den upplevelsen fyllde mitt hjärta med

 

kärlek och mina ögon med tårar..

 

 

Pia & Carina tack för era fina

 

kommentarer, ang kärlek från andra sidan..

 

Jag försöker  gärna  få kontakt med era

 

pappor ,om ni önskar det?

 

 

 

skicka i så fall till min mail.

 

cajsa_diva@hotmail.com


några bilder från eftermiddags doppet..

 

kramar från mej   

 

  

  

Härlig bilder.. härlig eftermiddag.. hi

  

  

Carro , tog ett dopp med badring! hih

 

  

  

 

kram!

  


 

Av cajsa jussila - 28 juni 2010 13:44

 

fler bilder..'

 

    

  

ville.. lillebror..

 

     

dimi & tuija.. 

   

Carro & Mio

   

Dimi hittade en hjärtformad sten.. 

 

dixi tuija eve och minlini.  

  

 

Av cajsa jussila - 28 juni 2010 12:43

 

Hej!!

 

har varit ute o njutit av sol barn o familj..

 

Dagarna de går så fort så fort.. vi har packat väskan o

 

dragit ut fr tidig förmidda till sen kväll.. Haft super skoj!

 

Midsommar firades hos bror me familj i stehag,,

 

Som alltid Trevligt.. :) mat goa vänner/familj o dans! hi

 

vi var 22 pers..

 

 

Spelade kubb.. killarna mot tjejerna!..

   

Tjejernas lag..!

 

   

     

  

 

 

Minilini.. sötnosen hi

 

  

Arek åkte till Polen dagen innan.. hade uppkörning på

 

lastbils körkort..

 

Det är ju både lättare & billigare att ta kortet där..

 

 han e ju polack.. så:)  

 

Dagen efter Midsommar så drog jag Dimi & Sofia

 

till borstahusens camping!

 

Moster hade husvagn där,så vi tillbringade hela långa

 

dagen hos henne,och mamma kom oxå dit..

 

Det var en jätte trevlig dag/kväll! Bad , strand promenad,

 

 grillning solning o gott vin!   

 

Sen i går drog vi ett Stort gäng till sjöholmen.. !

 

Nicie nice..

 

 

Så kul  o mysigt vi hade! En underbar dag..   

Här kom ungdommarna o gjorde oss sällskap..

 

vi blev ett gäng på 11 pers.. Nice hi

 

Har fler bilder sätter in de under dagen..

Ska ut på nya äventyr nu.. hi..Kram!  ses snart igen..

  

Ovido - Quiz & Flashcards