cajsadiva

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av cajsa jussila - 30 juni 2010 10:58

 

 

I går blev det badet i stan... Mina fina vänner

 

Sofia,Christine & flickorna Dimi ,Jose..  

 

Det var strålande sol o jätte nice!.,.

 

  

 Christine och dottern Jose..

 

  

          Sofia, tog ett härligt dopp! hi

 

           Varm sol.. varmt leende .. hi..

Jose och Dimi.. fina tjejer o fina vänner.. 

 

Ja, det var e riktigt härlig dag.. som avslutades

 

 hos brosan i stehag, grillat gott, med familjen!  

 

vi kom hem efter 8 ,vi var sååå trötta..

 

somnade tidigt o gött.. hihi        

 

Idag är det Onsdag.. vädret är ju si så där..

 

 

Kevin mitt barnbarn kommer!!

 

 han ska sussa över hos farmor anka..

 

 det ska bli  så  mysigt, få krama o ha honom

 

nära..   på söndag åker jag & Dimi till

 

Norrland!... vi åker bil med pappa, tuija o

 

lillbror.. Bilfärden tar mellan 15-17 timmar!

 

 

Det ska bli jätte skoj.. åka o hälsa på

 

 släktingar, kusiner, o några vänner..

 

Vi ska stanna i 8 dagar..

 

Sen tar jag och Dimi flygt hem igen..   

 

 

Dixi ,min stora dotter fyller 18 år, den 16juli så

 

 vi ska vara hemma tills dess... jag har köpt fina

 

tallrikar muggar, osv att duka med..

 

 

 Arek har jag gett till uppdrag att , köpa med

 

med sej all dryck till festen, nu när han kör

 

förbi Tyskland..Det blir lite Öl & Vin..

 

 

Men idag e de Kevins dag!

 

 längtar tills han kommer..  

Ovido - Quiz & Flashcards