cajsadiva

Direktlänk till inlägg 12 juli 2010

sol i happis!

Av cajsa jussila - 12 juli 2010 14:57


hej!!


har pratat med några vänner i skåne idag.. o hörde att ni har Super varmt i Skåne!  så pass varmt att jag tror


att brosan & Bitte köper en Pool! hih



Bitte ringde igår o berätta att brosan badat i grannens 


pool,och säkert fått "blodad tand" hih



Håller tummarna att der blir av,.. då blir de pool-


party !!  


HÄR I happis är de sol o sommar, härlig luft.. 


idag är det vår sista dag här uppe... i morn bitti kl 06.


flyger vi hemåt fr Kallax,Luleå..  



Det är ca 15 mil fr happis till luleå.. så vi ska upp 03 i


morrn bitti, för att hinna!...Gäääsp hi



Arek kommer o hämtar oss i Sturup....



har så klart saknat honom och mina barn, längtar tills


jag får krama dom alla!  



 i helgen hade, jag & arek.. 5års jubileum! 



vi får fira med massa kärlek  & skumpa,  när jag väl e hemma!   hi



Har några bilder från i går..  var och hälsade på min


faster o hennes bästa vännina...


De två  är bara för härliga,.. snacka om spralliga damer! hihi


Det blev vin/likör, och massa gamla historier fr förr..



som jag bara Älskar att höra ,om och om igen..hi


Sen blev det dans o faster sjöng så vacker sång .. hela jag


ryste o kände mej så rörd o glad...


  

först blev det pizza .... den var Mega stor! ih o god!


  

Faster o terttu dansade loss med "visp rock"! hahah


försökte hänga med i dansen men de blev mest ett himla gungande hahah... Ont i foten! ih  

   skåla med god likör de lyckades jag mycket bättre med! hih

   De släppte verkligen loss!!  underbaart! 


Ville och Dimi var på stranden.. o grillade korv .. så mysigt!!


De kom sen o hämtade mej... men de hann oxå ta en sväng om med de dansanta damerna!! hi


  

 

Dimi fick många härliga skratt... !!

    

Faster Soili och Dimi...  


   Tack kära faster för en såå härlig kväll!!   



 i dag tog jag en ny bild av min fot..


Häromdagen såg den ut som en Falukorv... idag e de en


Fet, Kebab rulle!! haha   


   Ingen askunge fot här inte!! iih ingen vacker syn precis!!


ska halta vidare till köket nu... vi håller på att laga mat...


återkommer strax me nya bilder... puss o kram!!



 
 
Karin Hack

Karin Hack

12 juli 2010 20:33

Supervarmt, de har varit olidligt varmt.. Man e ju inte van... Saknar dig.. På lördag är de bröllop i Småland... Ojojojojoj
Pussar och kramar. Saknar dig jöööö

http://karinebba.bloggplatsen.se

 
Karin Hack

Karin Hack

12 juli 2010 20:38

Men Cajsa... Som din fot ser ut... Tänk om du hade brutit den.. Du måste vara rätt om dig så du får ha dig länge...

http://karinebba.bloggplatsen.se

 
dixi

dixi

13 juli 2010 13:43

Men mamma! den ser nt alls bra ut! Åk iväg o få den kollad...

http://dixicajsatrixibell.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards