cajsadiva

Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

Dixis 18 års dag..

Av cajsa jussila - 17 juli 2010 19:04

 

 

Går kvällen blev riktigt lyckad!!  Sång dans o kall

 

Öl..Vi var ett härligt gäng..!

 

Carro jag & pontus.. 

Dixi med vännerna Becky & Frida.. 

   

Mamma och Johanna..

   

Dixi med storebror Kim..

Dimi sjöng hennes egen  födelsedags sång till Dixi.. 

Sen blev det gitarr spel o såång..

  

            Brödrarna i full stämma!!  

jag med mina Underverk! :))

Mamma kramades med Josef.. (Min brors dotter, Sandras pojkvän)     

  

Jag & Goa vännen Pelle..-

Goa Glada Tjejer!

Jag och söta Sebbe! hi

   

Min Underbara Dixi...

 

 Senare på kvällen fyllde vi 2 taxi bussar , vi åkte

 

en tur till Puben...

 

 

  

   Dixi blev så uppvaktad o bjuden på shotar!

 

här skålar hon me Bitte & Marie ..   hihi

 

  Hon trivdes o hade skoj.. !hi

 

Sen blev de natta mat på Gulecs..

 

Därefter hem till kudden.. Marie sov över..

 

Mamma var här med Dimi..

 

Idag är de lördag.. det har varit en riktig

 

"slapp-dag".. bara myst här hemma..

 

fått värsta massage ,fotbadet av Arek igen..

 

 Han e ju bara Bäst! hi ha en fin lördag..

 

Kärlek till Er alla  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards