cajsadiva

Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

Min Darling,..

Av cajsa jussila - 17 juli 2010 20:09

 

 

Nu när Arek rakat av sej både hår o mustach..så

 

e han ju en helt Ny man!!haha   Har tittat på

 

honom xtra mycket  nu o insett att han e ju

 

förbaskat snygg hahah.. Berättade för min vän

 

Christine  , "fasen va snygg Arek blivit" ,sa jag.

 

Hon började skratta o sa.. 

 

" Han har alltid varit snygg , så det e ju på tiden

 

 att Du ser det vi andra alltid sett!

 

haha.. garvade som bara den!!  haha..

 

Och när hon sa de så slog det mej, att två

 

killar (båda hetro) kom fram till mej i går  o sa..

 

 "Din kille ser jävligt bra ut"! hih

 


 

jag plockade fram kameran idag o tog några nya

 

 bilder! hih..När han låg i soffan o kollade på tv..

 

 såg att de var samma pose o plats som de andra

 

 korten jag tog häromdagen..-

 

 

     

  

  

   Areks favo place...Soffan!! hi

 
 
Ingen bild

Christine

18 juli 2010 18:14

Ja du Cajsa är en doffsing din Arek... en fantastisk man jag fastna för direkt och DU Cajsa är en gudomlig KVINNA så ni är det PERFEKTA paret... love you båda two

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards