cajsadiva

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av cajsa jussila - 18 juli 2010 19:32

 

 

En kvinna från  Norrland,  ringde mej i helgen.

 

Hon  var väldigt orolig över det märkliga som hänt

 

hennes son.. han är runt tjugo..

  

Erik som han heter hade vaknat en

 

morgon med flera rivmärken på kroppen!

 

Han kände stor förvirring och olust över det..

 

"hur kom märkerna  dit, på hans kropp?" frågade

 

hans mamma..

 

"rivsåren ser ut  som om  det gjorts med ett 

 

   rakblad" ! mammans  röst var darrig..

 

Jag öppnade upp och såg en kvinnlig ängel

 

komma emot mej..

  

hon sa, "det är en förvarning".. 

 

 

jag hade lite svårt att uppfatta om hon  sa, att

 

 "någon Har skadat sej"..

 

el att någon "Kommer att skada sej"..

 

jag berättade för mamman om budskapet..

 

Hon  berätta då, att Erik  var vän 

 

 med   ett syskon par, som hade stora problem i

 

familjen.. De for illa pga  föräldrarnas alkoholism..

 

Syskonen hade nyligen  blivit utslängda hemifrån

 

av  pappan.. 

 


 

De var båda väldigt förtvivlade , och mådde

 

psykiskt dåligt, det hade lett till att båda försökt

 

 avsluta deras egna liv..

 

 

 

Erik hade öppnat hans famn för syskonen o försökt

 

att hjälpa dom.. 

 

Han insåg att deras självmords försök,

 

var ett rop på hjälp..

 

 

Ett rop som han hört!

 

 

Erik hade under ett par dagar  försökt att nå

 

syskon paret.

 

Men inte lyckats få kontakt med någon av

 

dem.. och när han sen en dag vaknade med riv sår

 

på kroppen, Så hade han  fått känslan att något

 

kanske hade hänt dom!

 

 

 Den kvinnliga ängel sa..

 

"ta kontakt med en kvinna som  står dom nära"..

 

jag förmedlade  det vidare ,till Eriks mamma..

  

"Det är deras faster, hon ställer upp för dom",

 

 sa hon..

 

"hon har information, ring henne".. sa jag

 

"vi ska ringa henne på en gång, vi måste få veta om

 

det hänt syskonen något"

 

Ängel kvinnan  upprepade " hon har information"

 

sen försvann hon..

 

Jag bad Eriks mamma att ringa mej,så fort de

 

 

 varit i kontakt med fastern..

 

 

Ännu har jag ej fått något samtal..

 

 

 

Ber att  änglarna ska sända dem beskydd.. 

 

 

 Med Ljus & kärlek..

..

Ovido - Quiz & Flashcards