cajsadiva

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av cajsa jussila - 22 juli 2010 12:40



Efter  morron  skuren, så tittade solen  fram..  

 

Har haft en sköön morron här hemma... Arek drog till

 

jobb.. jag & Dimi har små pysslat o bara myst...

 

Läste upp era fina kommentarer till Dimi .. Hon sken upp

 

som en sol o tackar så mycket!!

 

"mamma kan jag få skriva en egen blogg"? frågade hon

 

med bedjande ögon... hi  

 

När inte det hjälpte så knäppte hon händerna,satte

 

huvudet på sne.. och sa,"snälllla mamma" hihi

 

När hon blir större och om intresset finns kvar, så

 

så gärna för mej..  

 

tills dess får hon gäst skriva i min! hi  

 

Frågade min dotter Dixi idag, om, hon skulle kunna tänka

 

sej att skriva  några rader i min blogg..

 

"om dina andliga upplevelser"..

 

"ja , det kan jag  göra! svarade hon..

 

vi får ta det nu i helgen.. så håll utkik käka vänner! hi

 

 

Vi ska  strax ut på en stan en runda o ta en glass..  

 

sen blir det Grill party hos moster i Stehag!!

 

mamma ,andra moster o brosan familj o fler kommer...

 

Alltid lika kul o umgås med nära & kära..   ...

 

Önskar er alla en Underbar Torsdag.. puss å kram!!

Skapa flashcards