cajsadiva

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av cajsa jussila - 23 juli 2010 15:39

 

Vilken trevlig kväll jag hade i går!!  

 

Först åkte vi hem till moster i stehag,. super

 

mysigt grill party med släkt grannar o vänner.

 

Tyvärr kan jag ej sätta in bilderna fr grillningen

 

i dag.. Återkommer med dom i morn..

 

Efter grillningen drog vi till Trollsjön, för att se

 

 o lyssna på Lasse Berghagen! hih

 

Vi mös i gräset på filtar, med vänner o familj..

 

Mycket skratt o prat så Lasse ,han hörde vi mest

 

i bakrunden! hi

 

När de var färdig sjunget så drog några hemåt, o

 

 vi andra gick till puben..

 

Arek åkte med  vår vän Kenneth och fiskade..

 

Dimi blev kvar med mormor hos moster o de

 

andra damerna, där underhöll hon dem med

 

sång!   hi

 

Fler o fler dök upp o det blev en härlig

 

torsdags afton   

 

Fick som  vanligt inte ens med hälften på bild !

 

haha

 

 

           jag med mina härliga tjejer!!  

 

Dixi jocke o jag...

Dixi med pojkvännen  Viktor..

 

Sofia, tusan va skoj vi hade i går! hihi

 

  

  Sofia och dixi

 

Min underbara dotter och jag!

Viktor o hans kompis.. 

  

      Tjusiga tjejer.. Sara &  Sofia..

   Ha en Härlig Fredag!! Puss & kram   

Av cajsa jussila - 23 juli 2010 13:45

 

Hej.. Nu är jag tillbaka!!   

 

 

Tack för era kommentarer dom var jätte snälla!

 

jag ska berätta om hur det känns  att ha en mamma som kan

 

få kontakt med andar.  

  

Det är häftigt att man kan få kontakt  från andra sidan!

 

När mamma spår  någon ,känns det  som att jag får kontakt

 

 av andar..

 

mamma spår mest när jag är i skolan. för jag inte ska bli

 

rädd  när jag får kontakt  och ser dom .

 

Jag har berättat för, några klass

 

kompisar.. Dom tror inte på mej!

 

 Men min bästa vän tror mej..  

 

När jag  var 6 år dog min farmor Gun. hon blev sjuk..

 

VARFÖR FINNS SJUKDOMMAR ??

 

jag saknar henne mycket,   

 

En morgon skulle jag och mamma åka bort, då fixade jag

 

 mej framför min spegel.

 

jag vände mej om och då såg jag  en skugga som gick förbi .

 

 

I mitt huvud sa någon   farmor farmor!

 

Jag började gråta och mamma  kom till mej. mamma sa vad

 

är det?

 

Jag berättade allt för mamma, och hon trodde oxå att det var

 

min farmor som kom och ville visa sej för mej.

 

Jag känner att det känns  tomt nu när jag skriver om detta.

 

Jag hoppas att hon kommer till mej en annan gång..

 

Hej då ,  vi ses en  annan dag! kram Dimi  

 

      

Ovido - Quiz & Flashcards