cajsadiva

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av cajsa jussila - 2 augusti 2010 23:08

Mitt modershjärta är förkrossat!

 

Min son Mio 19 år ,är sjuk... allvarligt sjuk...

 

Man har hittat en tumör i hans hjärna..

 

Vi är alla chockade o förstörda av denna hemska

 

upptäckt!

 

 

Mio själv känner så klart stor rädsla o förtvivlan 

 

 

Han är inlagd och ska genom gå en biopsi denna

 

vecka..- ta ett litet prov för att fast ställa vad det

 

är..Vänner och familj har varit så fina, första

 

dagen blev vi 17 pers som slöt upp på sjukhuset..

 

Det betydde mycket för Mio .. Jag har varit hos

 

 honom från morgon till kväll.-.   

 

Idag kom tre av hans bästa vänner o hälsade på..

 

Det blev väldigt känslosamt..

  

Inatt sover hans flickvän Carro hos honom..

 

 

Carro är så klart väldigt viktig för Mio..

 

 Idag  har han gjort MR röntgen.. Jag  var

 

med honom under hela tiden o det gick bra.

 

I morgon bitti åker vi in i igen Jag Arek Och Kim..

 

Dimi har fått veta att storebror ligger på sjukhus

 

pga huvudvärken..

 

Att de ska se vad det är , o hjälpa honom..

 

Min brors dotter Evelina har passat henne sen i

 

 söndags..Hon är en  pärla, Tack kära..

 

Dimi har undrat var jag är o vad som hänt.. o nu

 

 när hon fått mer klarhet så är hon både ledsen o

 

orolig.. Det var så smärtsamt att se henne gråta ..

 

vi låg och pratade o kramades när hon gick till

 

 sängs i kväll..

 

Hon ska få följa med o hälsa på honom en stund i

 

morgon..Det blev hon glad över o det lugnade

 

henne.. Mina fina vänner Sofia & Christine mötte

 

upp mej när jag kom hem i kväll.. 

 

Vi mös i soffan  o deras närvaro gav mej ett lugn..

 

Ni två är helt Underbara.. !

 

Allt detta är så ofattbart.. jag går i en dimma som

 

är svår att se o höra ur..

 

Smärtan är obeskrivligt smärtsam, för oss Alla

 

 som Älskar Mio..

 

All Kärlek o styrka  kommer vi att ge honom under

 

denna tuffa period..

 

"Mamma, kommer detta att gå bra"? frågade han

 

mej , med tårfyllda ögon...

 

"ja, det kommer gå bra Mio" svarade jag

 

nickande..

 

Och så ska det bli!

 

Kärlek till er alla..var rädda om varann..

 

                     

                          

Ovido - Quiz & Flashcards