cajsadiva

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av cajsa jussila - 12 augusti 2010 19:15




Regnet det öser ner, jag har tänt några ljus,o  ätit lite kvälls 

 

fika,med Dimi.. " Mamma, jag är så Lycklig nu när Mio är

 

hemma"sa hon och tog min hand..

 

"mer än lycklig" tillade hon...med ett vackert leende..

 

 

Lycka är Livet....

 

 

Jag känner precis detsamma som Dimi, en obeskrivlig Lycka

 

 inom mej.. ..  att Mio fått komma hem ..

 

 Att han nu ska  slippa den hemska oron,

 

 sömnlösa nätterna,  och ångesten..

 

 

Jag gråter ännu över all den smärta, och

  

förtvivlan han fått utstå.. och  för alla tårar han gråtit...

 

 

Mio vilar upp sej nu ,  blir  sej starkare och starkare

 

för varje dag..

 

 

Han är ofta uppe o rör sej, men  blir snabbt trött..

 

 

Men han tröttnar aldrig på att le!

 

 

.. han ha gått runt med ett härligt Lycko-leende, varje dag

 

 sen provsvaret kom!..

 

Jag ler oxå brett, varje dag.. .. Ler för livet, som är så

 

ömtåligt..

 

 Ler för  den  lycka jag känner, över att få se Mio gå med

 

segrande steg ur detta..

 

lycka är Livet   

 

 

 

 

                

                            värmer till lite mat..

 

                   

                

                   messar säkert med flickvännen  ... hi

 

               

 

             

   

 

 

 

Skapa flashcards