cajsadiva

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av cajsa jussila - 19 augusti 2010 19:45



Idag var de tjej-dag.. mötte upp Eve Minilini & Dixi på Kappahl...Vi strosade runt där ,men hittade inget..

 

      

               Söta töser.. Dixi & Minilini.....

 

   

törstig tös.. Kan någon öppna colan!? hi  

    

     En riktig Solstråle!   

 

Sen drog vi vidare till Lindex o shoppade loss:)

 

  

 

Jag köpte  lite kläder till Kevin & Minilini.. och lite smått till mej och Dixi..

 

  

"Mamma kan  jag få denna skinn jackan??"

 

  

jag smög ut o Dixi fick betala.. de gjorde hon så gärna.. med min  börs hihi

 

Sen drog vi till ett cafe..

 

  

Isabelle satt och drömde bort i mellan  åt.. drömde om pojkvännen kanske hi ..vi pratade om himmel o jord o hade jätte mysigt.. ..

 

  

 

Dixi hon mumsade i sej en god baguette!!

 

Sen  träffade vi Tessan O frida..

 

  

  Isabelle, Tessan och Dixi...Frida gömmer sej bakom tessan hih

 

  

 Isabelle o jag hade ej setts på ett par veckor, så det

 

blev många kramar   Det blev en fin Lyckodag!

 

  

Dixi, jag Älskar Dej!!!..

Ovido - Quiz & Flashcards