cajsadiva

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av cajsa jussila - 20 augusti 2010 14:13

  

Slänger in  några bilder till! hih kim o jag..

 

  

Kusin jeje & jag.. togs för 3 årse..

lite party bilder.. med kusiner , brors dotter sandra & arek.. 

 

jag och mina små töser hih     

 

  

jag och arek två somrar sen,,

 

  

meee...

 

  

ljuvlig bild.. Syskon kärlek- :)

Ville , min lille bror o mio.. söta killar! 

  

Tuija o Lilla Dimi.. :)

 

   

Lite nött och färgen illa.. ... men fin  ändå   !

 

Dimi myser med storebrödrarna:)

 

ha en härlig dag.. vi ses! kramar     

 

Av cajsa jussila - 20 augusti 2010 12:51


Har suttit o kollat igenom gamla album.. hahah .. åh som

 

man såg ut!! men snälla nån hhahaha

 

 

  

Marie Bitte & jag.. hahah .. .goa brudar haha.-

 

Marie o jag... knall röda läppar.. vad tänkte jag på!? hihi

 

  

Gravid med dixi.. 18 somrar sen..

 

  

Storebror Kim .. Dixi är endast ett par dagar gammal.. 92

 

  

   Mio Challe (min gudson) och Dixi.-

  

hahah härliga Mio & Dixi ! Åh så glada de var på denna 

 

haloween festen! Vi lyckades riktigt bra med förklädningen

 

hihi De ville  se vääldigt farliga ut.. Mio övar på skrämsel minen hih

 

En  sommar i finland.. Här sitter brors flickor o mina

 

pojkar i farmors ute bastu ,som  jag o Dimi besökte i

 

somras    ..

 

  

herre jisses!! Mio med pappa Magnus.. (förlåt mange)

 

hahahah kunde ej låta bli att lägga ut denna bild..Mio har

 

sån härlig min :)

 

En minnesrik skön dag ute på landet   .. Brors döttrar

 

Sandra & Evelina, samt kuisn jeje.. hihi

 

Idag är dom alla vuxna...........

 

  

Taget samma dag..

Dixi i ett bollhav.. 

Coola MIO.. :)

Jag och mina underbara pojkar.. Mio & Kim..

   

nybliven mamma...Till Dimi -01..tusan vad jag ser trött ut! gäääsp.hihi        

 

  

ca 6 månader senare, ser jag Mycket piggare ut!! :)) hi

 

 

Sommaren 01.. jag  och Dimis pappa, jag var gravid här ..

 

hon föddes samma år i november .   

 

  

Lyckan var Total! Hennes syskon var överlyckliga:)

 

  

Älskar denna bild.- se lyckan i deras ögon!

 

Ja, detta var ett ur plock från mina album,där finns många

 

fina , tokiga o smått pinsamma minnen ! hihi

 

 

Skapa flashcards