cajsadiva

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av cajsa jussila - 24 augusti 2010 21:25

Idag började Dimi  på teater gruppen .. Hon var

 

väldigt nöjd , med den  första träffen...

 

 

Vi kom hem vid 19 tiden ,  plockade fram god

 

kvälls mat,som vi njöt av  i soffan  med flera

 

tända ljus.. 

 

  

Det har varit en fin Tisdag..morronen började

 

med frukost, i soffan med Darlingen..

 

 vi kollade på en film o somna båda om,i soffan !

 

..Arek hade följt Dimi till skolan, medans jag

 

satte på lite morgon Te... vi bor ju endast 3 min från skolan..

 

Arek har varit i Polen ca 10 dagar umgåtts med sonen

 

Matteus 9½år.. o skrivit upp för lastbil kortet, det gick bra!

 

Tio dagar brukar vanligtvis gå fort förbi..

  

men denna gång har det varit låånga dagar..

 

Har verkligen saknat min Darling!..

 

 

 Vi  har kommit varann ännu

 

närmare sen Mio blev sjuk..  

 

 

Vi pratar mer på ett djupare plan ...

 

 

Jag och Arek har alltid haft en fin kärlek mellan 

 

 varandra..Vi visar väldigt öppet det vi känner, 

 

  smekningar  på kinden, kramas mycket

 

  ... ja beröring överhuvudtaget!

 

 

 

Jag har alltid ansett mej själv som en öppen

 

person.. Men nu har jag faktiskt blivit ännu

 

öppnare ! hi.. vill gärna visa min kärlek och

 

omtanke till  de personer jag tycker om, o älskar..

 

 

Jag håller inte inne något,

 

 Så mitt hjärta får flöda fritt ! hi 

 

 

Men tyvärr så har min andliga sida , påverkats ..

 

till det sämre.. Under sjukhus vistelsen såg jag

 

mina guider o kära från Andra sidan varje dag..

 

 

De sände mej energi , men framför allt till Mio, 

 

 lugn o beskydd.. De talade till mej varje dag o

 

fanns  i min närhet..

 

 

Nu har jag gått flera dagar , utan  någon

 

kontakt , här hemma är så tyst o stilla..

 

 

Varje dag  i vanliga fall,upplever jag  och

  

ofta även  Dimi något andligt..

 

 

Men hon har inte nämt ett ord om något...

 

Jag kan inte riktigt förstå varför all andlig

 

kontakt plötsligt har upphört?

 

Jag kan se till andra o får kontakt med deras

 

guider  på andra sidan..

 

men runt mej själv är det alldeles tyst...

 

 

I morgon bitti ska jag meditera.. måste få klarhet,

 

 

"var finns ni , Mormor,farmor och mina guider?"

 

 

"varför pratar ni inte med mej ?"

 

Av cajsa jussila - 24 augusti 2010 15:25



Har åter igen varit o kollat bland mina

 

gamla album..

 

Små nostalgi trippar blir de juh.. hih

 

  

Söta systrar Sandra ,Eve..( 23 ,21 år idag)

 

  

 

goa brödrar Kim ,Mio.. (24,20 i år)..

 

kolla mios min hahah

 

 

  

Lilla Dixi och Jag.- Kolla brillorna!! haha

 

Några år senare ,lite snyggare brillor hih

 

Brosans familj o min flyttade til Spanien.

 

Här e Sandra Eve o Felle i deras bostad..

 

       

  

Mio och Dixi i vår trädgård..

 

  

Dixi med kompis i vår pool..

 

  

På en galet rolig Stockholms kryssning ,

 

Cinderella.. ! Vi var ca 14 tjejer/damer som

 

åkte ihop, ett härligt minne för livet hih

 

 

En galen pub  kväll  I eslöv med goa

 

vänner!..

 

 

vi var jämt ett härligt gäng som höll ihop!

 

 

  

Party glada tjejer! jag o Kicki.. vi har haft

 

massa skoj i hop.. :)

 

Bitte och Jag, färdig stylade inför ett 70 -tals

 

party! hi  

 

  

Gulliga lillbrosan Ville.. som liten..

 

  

Gulliga lillbrosan.. några år äldre! hi

 

  

Kim liten o kär:)

 

   Kim är  Väldigt lik sej !

 

 

  

Pappa och hans fru Tuija.. bor i Norr..

 

Saknar dem jämt!...

 

  

sötaste töserna o bästisarna som små..

 

Dixi och Johanna..(9 år sedan..)

 

  

 

taget i somras.. Dixi & johanna.. fortfarande

 

 de  sötaste !:)

 

  

hm, inga kommentarer hihi.. jag går i 9an på denna bild.- 

  

Jag fleeera år senare ,i Spanien...

 

ha en fin fin dag!! kram!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skapa flashcards