cajsadiva

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Tisdags kväll..

Av cajsa jussila - 24 augusti 2010 21:25

Idag började Dimi  på teater gruppen .. Hon var

 

väldigt nöjd , med den  första träffen...

 

 

Vi kom hem vid 19 tiden ,  plockade fram god

 

kvälls mat,som vi njöt av  i soffan  med flera

 

tända ljus.. 

 

  

Det har varit en fin Tisdag..morronen började

 

med frukost, i soffan med Darlingen..

 

 vi kollade på en film o somna båda om,i soffan !

 

..Arek hade följt Dimi till skolan, medans jag

 

satte på lite morgon Te... vi bor ju endast 3 min från skolan..

 

Arek har varit i Polen ca 10 dagar umgåtts med sonen

 

Matteus 9½år.. o skrivit upp för lastbil kortet, det gick bra!

 

Tio dagar brukar vanligtvis gå fort förbi..

  

men denna gång har det varit låånga dagar..

 

Har verkligen saknat min Darling!..

 

 

 Vi  har kommit varann ännu

 

närmare sen Mio blev sjuk..  

 

 

Vi pratar mer på ett djupare plan ...

 

 

Jag och Arek har alltid haft en fin kärlek mellan 

 

 varandra..Vi visar väldigt öppet det vi känner, 

 

  smekningar  på kinden, kramas mycket

 

  ... ja beröring överhuvudtaget!

 

 

 

Jag har alltid ansett mej själv som en öppen

 

person.. Men nu har jag faktiskt blivit ännu

 

öppnare ! hi.. vill gärna visa min kärlek och

 

omtanke till  de personer jag tycker om, o älskar..

 

 

Jag håller inte inne något,

 

 Så mitt hjärta får flöda fritt ! hi 

 

 

Men tyvärr så har min andliga sida , påverkats ..

 

till det sämre.. Under sjukhus vistelsen såg jag

 

mina guider o kära från Andra sidan varje dag..

 

 

De sände mej energi , men framför allt till Mio, 

 

 lugn o beskydd.. De talade till mej varje dag o

 

fanns  i min närhet..

 

 

Nu har jag gått flera dagar , utan  någon

 

kontakt , här hemma är så tyst o stilla..

 

 

Varje dag  i vanliga fall,upplever jag  och

  

ofta även  Dimi något andligt..

 

 

Men hon har inte nämt ett ord om något...

 

Jag kan inte riktigt förstå varför all andlig

 

kontakt plötsligt har upphört?

 

Jag kan se till andra o får kontakt med deras

 

guider  på andra sidan..

 

men runt mej själv är det alldeles tyst...

 

 

I morgon bitti ska jag meditera.. måste få klarhet,

 

 

"var finns ni , Mormor,farmor och mina guider?"

 

 

"varför pratar ni inte med mej ?"

 

 
 
Ingen bild

Karin Hack

25 augusti 2010 10:19

Hej Underbar. Nu är det höst..:(
Inget att vara glad för.. Eller jo lite, har en ny tilltänkt...
Pussar och Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards