cajsadiva

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av cajsa jussila - 29 augusti 2010 19:06



En härlig helg , går mot sitt slut...

¨¨

 

Fredagen var riktigt nice.. härliga vänner

 

tittade förbi.. Jag har  minst" ett kärt besök

 

 

per dag".. Vilken lyckost jag är!! hi..

 

 

"Guld stunder i livet"..  

 

  

Goa vännen Marie.. :)

 

 

  

 

Dixi hade lite "förfest" hon drog ut senare

 

med vänner..

 

  

puss min fina fina Dixi..   

 

 

 

 

 

  

De förälskade... sötnosarna, Pärsa & Sofia!

 

Pärsa underhöll oss med sång & gitarr spel..

 

KLOCKRENT.. trots snuva o hals ont hih!

 

 

én god afton i goda vänners lag..  

 

Tack mina kära.. vi ses snart igen!!

 

Slänger in några bilder till som jag missat

 

 sätta in..

 

  

 

         Kusin vitaminer.. Jeje & Jag.. 

 

  

             Vänner i kärlek... Karro & Jeje

 

                     

 

           bild från i Juli, på mej o jeje..

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards