cajsadiva

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av cajsa jussila - 30 augusti 2010 15:26



I lördags vaknade jag på ett strålande humör...

 

kevin , mitt lilla barnbarn skulle komma!!

 

Han kom på förmiddagen.. Fick en Bamse kram

 

sen sprang han ut till frysen..

 

"farmor jag vill ha en glass!" sa han o öppnade

 

glass lådan...

 

 

Eftersom jag själv Älskar glass, så ser jag alltid

 

till att ha flera sorter i frysen..  hi

 

Det gick åt måånga glasser, under Kevins besök!

 

 hi hi

 

 

Vi drog ut på stan, de var Barnen dag..De fick

 

 

hoppa i hopptornet, köpa leksaker  , fylla varsin

 

 

 lördagsgodis påse och ansikts målning!

 

 

 fast när det väl blev Kevins tur så ville han inte..

 

 

Men Dimi gick glatt runt som kanin!..hi hi

 

    

 

    

Arek och Dimi...

 

     

Se så söt han är.. !  

 

Det blev mycket Bus & lek..  hi

 

Söndag förmiddag kom Kim Linda Och hennes

 

söta lille bror Alex.. De hämtade Dimi & kevin ,

 

de drog ut ett par timmar i parken..

 

           

 

       Alex och Kevin... Goa kompisar!!   

 

          

 

Kevin & Kim...

 

Arek åkte tidigt på morgonen ut för att plocka

 

svamp.. Det blev en hel påse full!

 

     

    Här ska lagas många svamnp rätter!! hi

 

Vi körde hem Kevin på eftermiddagen...

 

 

Han var så nöjd glad och trött!

 

 

Fick pussar o kramar av honom sen prang han i

 

 väg, vinkade o  ropade..

 

  

"farmor jag kommer snart och hälsar på igen"!

 

       

     Min underbara, Älskade  och alltid

 

             saknade  härliga,  Kevin !!     

  

Ovido - Quiz & Flashcards