cajsadiva

Alla inlägg den 5 september 2010

Av cajsa jussila - 5 september 2010 10:45



Skön söndags morron!!...   

 

 

Åt frukost bland täcken och kuddar..

 

 Solen lös vackert in genom fönstret   

 

Nybakade bullar med ost och skinka..

 

Och en stor mugg Te..

 

 

 en riktigt skön start, på denna vackra söndag!

 

 

Hela helgen har varit trevlig o fin..

 

 

Fredags morgon åkte vi till Lund för Mios

 

röntgen.. Jag o hans pappa var med..

 

    

 

den blåa sjukhus rocken åkte på!..:)

 

 

Jag o Mios pappa fick följa med in..

 

 

Vi fick vars ett par hörlurar,för det låter Riktigt

 

 högt där inne, Otroligt va de bullrar!..  så

 

lurarna gjorde susen! hi

 

 

jag satt o bläddrade i ett par

 

tidningar medans Mios pappa satt o sov! hi

 

 

jag fick knuffa till honom lite lätt , då han var

 

 

 på väg o trilla av stolen! hihi

 

 Han vaknade till  i ett hastigt ryck,

 

  det blev högt skratt..  

 

 

Efter sjukhus besöket, åkte vi o käkade en god

 

 lunch... En fin förmiddag..jag trivs så i mina

 

barns sällskap.. Vilken förälder gör inte de?  

 

                 

 

 

på eftermiddagen kom vänner förbi, vi käkade

 

pizza .. någon timme senare o vi drog vidare till

 

bror i stehag... Där fanns fler vänner...

 

 

Det skulle vara trubadur afton på stenson,

 

  

.. vi blev ett glatt gäng, som gick dit...

 

 

Mio och Dixi kom oxå ut med deras vänner..

 

 

När Mio gick in  på puben, så omfamnades 

 

 han  av så många , alla ville höra

 

hur han mådde .. Det  gjorde mej rörd..

 

 

Trubaduren kom  fram o gav honom en stor

 

kram o sa " bra att du kom Mio,nu får du ta över

 

o spela lite"!

 

 

Det blev  inget spelande..han kände sej trött o

 

 

körde hem...( han var chafför)...

 

 

Jag tror han blev lite överväldigad, över all

 

  

 värme, mottagandet, från vänner o bekanta..

 

 

Vi hade ju alla hoppats på, att Mio skulle sjunga

 

 och spela för oss.. När inte det blev av ,så

 

"knuffade Dixi upp mej i stället" !   haha

 

Jag rockade loss o sjöng 2 låtar! haha   

 

PINSAMT!!  HAHAHA....

 

  Dixi var bara för härlig.. hon stod o ropade ..

 

"skit bra mamma!" hahahah 

 

          

 

  Fina underbara Dixi........................     

 

 

  

 

Dixi Jag och Becky... ..Tjejerna  är nära  vänner

 

sen flera år.. å så söta sååååå!!   

 

Vi hade en jätte rolig kväll.. Jag Marie och Dixi

 

 käkade lite natta mat här hemma.. sen somnade

 

 vi  tre ,riktigt gott..  

 

  

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards