cajsadiva

Direktlänk till inlägg 10 september 2010

Ropade mitt namn...

Av cajsa jussila - 10 september 2010 11:03



Vaknade till i natt av att någon ropade mitt

 

 namn.. "Cajsa.. Cajsa.."..

 

 

Jag satte mej upp i sängen o försökte

 

 

lokalisera var ropet komit  ifrån..

 

 

Men det var alldeles tyst.. jag gick runt och  

 

 

lyssnade i  alla rummen..

 

 

 

Men inget rop hörde,  och inga starka

 

 

energier ,  som fick mej att reagera..

 

 

Gick o lade mej igen.. Tittade på klockan..

 

 

02.10, somnade om ...

 

 

Men vaknade åter till av samma rop.. !

 

 

"cajsa... cajsa.. " hörde denna gång, att det

 

 

 var en kvinno röst.. men det var ingen  röst

 

 

jag  kände igen.. Reste mej upp o tog ännu

 

 

en runda, det var tyst och lugnt i alla rum..

 

 

Denna gång stod klockan på 04.15 hmmm

 

 

"vem är det som ropar på mej? vad vill hon?"

 

 

 

tänkte jag ,det blev vårt att somna om..

 

Klockan  ringde på 07.00 kände mej ovanligt

 

 trött denna morgon..

 

Tankarna gick till kvinnan som ropat på mej 2

 

 gånger i natt..

 

Har haft lite att fixa under morgonen men ska

 

 strax meditera o se om jag får kontakt med

 

henne.. Vill verkligen  veta!..

 

 

Sätter in några bilder från gårdagen Torsdag..

 

 

Gjorde en av barnens favorit rätter

 

 

kött/kyckling i lergrytan, med  massa

 

 

grönsaker, det blev kyckling denna gång o

 

 

hemma gjord svamp sås och potatis..

 

        

 

 

Kycklingen blev så saftig och god..

 

Lergrytan är min bäste vän! hih

 

 

 

Jag Dixi Dimi & Emelie avnjöt av middagen..

 

 

Emelie kom nyss från jobb i ville helst ej va

 

 

med på bild.. Vilket hon slapp hi

 

 

    

Systrarna mätta o belåtna tittar på något skoj

 

i Dixis mobil...

 

Till efterrätt blev de ....

 

  

 Glass i Stora Lass!!..   

 

 

Ska strax sätta mej ner o meditera..

 

Förhoppningsvis får jag tag på kvinnan, el

 

rättare sagt, att  hon vill ta kontakt med mej..

 

Återkommer...........kramar   

 
 
Ingen bild

Karin Hack

10 september 2010 12:51

Låter spännande. Jätte nyfiken.
Snabba dig att meditera och återkom.
Puss Underbar!

 
Bettan

Bettan

10 september 2010 15:13

Vill bara säga att du har en fin blogg.

Mvh: Bettan från samma byhåla

http://www.guldivardan.bloggplatsen.se

 
Marie

Marie

10 september 2010 16:04

Tycker också det ska bli spännande o läsa fortsättningen på detta:)
Tack så mkt för den fina hälsningen:)) Önskar dig o din fina familj en härlig helg också...stora kramar!!

http://www.emilbenjamin.blogg.se

 
Ingen bild

Skeptiker

11 september 2010 09:23

Är det första gången du vaknar av att ha drömt något?????

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards