cajsadiva

Direktlänk till inlägg 20 september 2010

Regnig Måndag... 20 sep

Av cajsa jussila - 20 september 2010 11:11


Fy vad de regnar!! Inget vidare väder ... .men ut det måste man.. när man har hund!! hi.  

så det var bara att traska ut ! ..   

Nåja..nu har jag torkat mej    byt kläder o värmer mej med en stor mugg Te!

 

Min mobil hade 4 sms väntandes på mej i morse..

strax efter 8 ringde Kim min äldsta son..

värkarna hade satt igång.. de väntar deras första barn, en dotter..

 

            

För någon vecka sedan, sa jag till Linda.. att de kommer starta den 20 sept.. o de har de ju gjort! hi..Pratde me henne för en halvtimme sedan.. de var på väg nu.. till Lund.. Spännande!

 Jag ber för dom, att allt ska gå bra...

 

Har även pratat me Mio i morse. vi ska åka ut en runda till stehag, efter 12..

 

Jag och Dixi ska till polis stationen o fixa nya pass..Hon åker till Turkiet Antalya den 2 okt.. med släkt o vänner! ....Dom är nog över 30 pers, som åker ner tillsammans och firar moster Bibbans 60  års dag:) De kommer ha så himla skoj.. Vi har jämt så kanon kul i hop.. Kusiner mostrar osv..

 

Bibban är Dixis Gudmor.. Min mamma har bjudit ner Dixi o brosans dotter Felle.. en vecka på lyxhotell o all incluse...

 

 

 

 

 

Vi skulle oxå åkt med.. jag arek o dimi...men  vi vill vara här, hemma under Mios behandling..

Vi planerar att resa  någonstans, när all behandling är över.. kanske kan vi alla åka tillsammans .. till sol o bad..   Det hade varit underbart!..

              

 

Hittade en härlig bild, på Felle & Dimi....

 

    

             Kusinerna.. Lika som Bär!!   

 

 

Nu ringde Mio.. vi ska ut o käka lunch... Trevligt!

 

måndags kramar till Er Alla!   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards