cajsadiva

Alla inlägg den 26 september 2010

Av cajsa jussila - 26 september 2010 19:13

 

 

Igår fick Mio åka hem.. Jag Lotta och Dimi åkte till honom i går förmiddag.. Vi kom precis när han skulle få den 3dje cellgifts behandlingen...

Vi satt tillsammans i dagrummet ,under tiden..

pratade ,fikade och Dimi praktiserade som sköterska! hih

 

  

 

Ett par timmar senare var behandlingen klar o vi kunde åka hemåt!

Mio ska vara hemma och vila nu i tre veckor..

En gång i veckan får han gå och lämna blodprover..

Men annars inga sjukhus besök, förens det är dax för nästa behandling..

Han är glad o lättad över att  få vara hemma..

Jag och Dimi gjorde en fruktsallad till honom, som han längtat efter..han åt lite sen gick han o vilade.. Mio är väldigt trött ,så han behöver vila o sova mycket..

 

Idag är det söndag.. Jag är smått   tjock i halsen , så jag har fått hålla mej ifrån Mio..

Det är viktigt att vi som inte känner oss riktigt hundra, håller oss på avstånd!

Jag dricker te , tar vitaminer och håller mej varm..

Kurerar mej, så jag snart kan  få vara med honom, igen..

Söndags Kramar till Er Alla..   

 

 

Av cajsa jussila - 26 september 2010 14:54



För fyra dagar sedan,  miste vi en underbar vän..

 

 

Han var gift med min  barndomsvän..Vi hade nyligen fått glädjen att bevittna deras fina bröllop, som var det absolut vackraste , jag någonsin upplevt...

Jag grät av Lycka , flera gånger under den dagen och  kvällen Det var så mycket kärlek och glädje..

De två älskade varandra så djupt o innerligt..

Han var en man som verkligen Älskade Livet och   hans nära & kära....

 Sorgen som hans fru o familj går igenom är så stor och smärtsam..

Han hade så mycket kvar att ge, här på jordlivet.

Kärleken till hans Fru o familj  och vänner var så fin , o alla vi som kände honom,

är evigt tacksamma, att vi fått  vara en del av hans liv..

Tor, du är så enormt saknad.   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards