cajsadiva

Alla inlägg den 29 september 2010

Av cajsa jussila - 29 september 2010 09:01


God morgon... Onsdag redan.. tycker ni oxå, att tiden e lite "skrämmande"...?!.Att den  går för fort och att allt för många,är så beroende av tiden!?

 

Jag har fart runder ett par dagar, tills i går.. så idag ska jag bara vara hemma o ta hand om mej själv och hemmet!hi..

Njuter av morgon teet i min  ensamhet.. Endast Dixis små snarkningar hörs..   

 

 

Hon behöver sova, bär ett brustet hjärta nu    efter att det tagit slut med pojkvännen...

Dixi grät många tårar i går o jag försökte ge tröst.. Jag vet ju att hon kommer finna lycka med en ny pojkvän .. men det e viktigt med lite egen tid nu..läka  o komma vidare, på stadiga ben..

kärleken  e ju helt Underbar.. men kan ju oxå göra så förbaskat , så in i helvetes Ont!  

 

det är något vi alla får gå igenom,någongång i Livet..

 

Vi fick ett paket i går!... Det var från min pappas helt fantastiska fru Tuija!!...  De bor i Haparanda men vi pratar i tele ett par gg i veckan..

jag e så lyckligt lottad som har sådan fin familj, Pappa Tuija o lillbrosan Ville.. Vi har en sån härlig fin relation...

Det är så äkta kärlek!

 

Tuija hade stickat ett par så mysiga raggsockor till mej..med alovera garn.. och Dimi fick en så gosig stickad klänning..

 

Ni kan tro raggsockorna var sköööna!!   

Tack kära Tuija, de kommer bli väl använda  hi

 

Pappa med familj kommer kanske ner till oss i slutet av okt.. Min bror Rainer, fyller 45!    

 

 Ville Tuija Jag Pappa Mio & Dixi...

Jag Älskar Er så ... o jag hoppas  att Pappa med  familj kommer ner i höst...   

vi har så skoj ihop.. Massa skratt o tårar jämt.. hjärtat får så mycket i deras sällskap!!  

Ovido - Quiz & Flashcards