cajsadiva

Alla inlägg den 30 september 2010

Av cajsa jussila - 30 september 2010 12:13


Gårdagen var en riktig mys dag..

Hade nära o kära på besök hela dagen.. jag stod glatt vid spisen o njöt hih...

Förmiddags fika  blev det med Eve , Lilla Tösen

och Dixi.. Vi drack gott te o goa mackor..

 

    

          sötaste tjejerna...

 

Dixi  hade nyligen vaknat o ville ej va med på bild.. så jag tar en gammal.. hi

 

                     Fina Dixi....

 

Felle tittade oxå upp o tog en  macka.. 

Hon och Eve ,är Brosans & Bittes döttrar...

 

            

      Felle,   Hon har sådan häftig, härlig stil!!

 

Vi satt och  bara mös.. med god fika..

Det blev mycket prat om Kärlek och relationer o det kan man  ju diskutera i evigheter om! hi  

 

 

På eftermiddagen kom Marie  förbi ,

det blev en snabb runda,men  en liten prat stund hann vi ju med! hi

 

                     

 

 

Mio hade ringt en stund innan,.

"mamma jag är jätte hungrig,kan du laga pannkakor?", undrade han..

 

     

"javisst, svarade jag". ! det är väldigt bra att han äter så ofta han kan.. Mio har ju gått ner mycket..

så jag steker gärna pannkakor o annat  gott som han gillar!

    

Han och Flickvännen Carro mumsade i sej.. Av både pannkakor o munkar  !

 

         

       Se vilken fin mysig bild jag hittade!!

 

                        Mio      Carro

 

Av cajsa jussila - 30 september 2010 09:54



Hej... sätter in några bilder från  fredagen...

Vi åkte till Höör o firade vännen Christine, som fyllde 44år..    

 

  

 

Det bjöds på härligt god kassler gryta , glass med bär o goda drycker..

 

                       jag och Sofia.....   

 

Arek...

 

Vi var ca 15 pers.. men  endast ett par, kom med

på bild..

 

  ¨

                     persa och sofia...

 

          

         Mickas, Christines darling...

                

 Christine min goa Vän.. Tack för en mysig kväll!

 

     .

 

Ovido - Quiz & Flashcards