cajsadiva

Alla inlägg under september 2010

Av cajsa jussila - 1 september 2010 18:00



Hela dagen, har jag legat däckad... pga en otrolig

 

jobbig snuva!!

 

 

Halstabletter, vitaminer, te med riven,

 

ingefära, gosiga strumpor nässpray.. osv ...

 

 

har verkligen  försökt kurera mej! hih

 

 

Men som sagt ,har legat heela dagen... Njaa

 

inte riktigt hela..

 

 kände av en liten energi kick i förmiddags,

 

troligtvis, efter alla vitaminerna.. hi

 

 

Drog ut mina barn Dixi Mio Och Carro(mios

 

flickvän o Arek..)

 

 

på Lunch på Lottas cafe.. Det var mysigt o gott!

 

 

Det blev mycket  prat ,om Mios

 

 röntgen på fre..

  


Jag o hans pappa kommer att vara   med honom..

 

 

 Mio känner oro, han  är nervös över att de ska

 

finna nya tumörer..

 

 

Jag tror inte att de finner något ,utan att allt

 

kommer se bra ut..

 

 Och att Mio kan  få påbörja den behandling,

 

  som ska ta bort hjärn tumören .

 

 

Efter lunchen  blev jag åter utmattad.. Det blev

 

till att Däcka i soffan på nytt!

 

 

Där ska jag ligga tills jag har ork att lägga mej i

 

sängen hihi..

 

 Har nyligen kokat en stor mugg te med

 

riven ingefära och citron..

  

Innan  jag tar min mugg o drar

 

vidare , så vill jag visa en "lite

 

annorlunda inbjudan",som damp ner

 

i brevlådan i dag!

 

 

    

 

 Mina kära vänner Knorr & Tor..Självklart

 

kommer vi!      Nu börjar det bli lite fullt i

 

almanackan, september månad..

 

Flera födelsedagar att fira...Hurra hurraaa  

 

 

Denna helg skulle, Härliga Karin komma på

 

besök.. Men hosta o snorig näsa, satte stopp för

 

det!..  så synd... så synd...

 

ha en skön Ons kära vänner.. Nu drar jag vidare

 

o kurerar mej..  med te muggen i

 

min hand, raggsockorna på fötterna, och

 

 pyjamas brallorna  på!  hi Puss & kram    

 

 

 

 

Skapa flashcards