cajsadiva

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2010

Budskap från Bror till Syster...

Av cajsa jussila - 4 oktober 2010 11:15



I helgen fick jag ett samtal från en nära vän, Kerstin som bor i Karlskrona.. Hon bodde tidigare i Eslöv.-

"jag har drömt så otäckt,  det var alldeles ljust, och du var med i drömmen , en ande försökte prata med mej",  sa hon..

 

"det var en Ängel", svarade jag

 och fick upp att den försökt nå henne, även  under dagtid..

 såg tydligt hur en ängel ställde sej  intill henne..

"Jag är hennes bror", sa ängeln..

 

"jag känner att här är någon,. får som en elekrisk stöt genom  kroppen" svarade Kerstin..

 

 

brodern Christer, förmedlade att han var med henne hela tiden..  Han började sända bilder från hennes hem.. (jag har aldrig varit hemma hos Kerstin, sen hon flyttade..)

 

Jag såg ett ljus stå vid ett fönster , nära  en balkong dörr ..

"det stämmer, ljuset står där" svarade Kerstin..

 "Din bror visar mej att det  står ett par strumpor eller ett par skor intill soffan"

  

kerstin börjar skratta nervöst..

"ja, det stämmer Mina skor står där , bekräftar hon ..Sen tar hennes bror med mej ut i hallen...

han pekar mot golvet och säger att något nyligen  varit  liggandes där, men att Kerstin plockat upp det"

 

"jag hade en filt liggandes på hall golvet, jag lyfte nyss upp den" svarade hon, glatt förvånad.

 

Brodern förmedlade vidare att han godkänner systerns  pojkvän, som inom kort ska bli hennes sambo!..

 

Kerstin skrattar o utbrister, att brodern alltid skulle godkänna hennes pojkvänner!

 

.

Kerstin känner  sej så lycklig över kontakten samt att hon kunde känna av hennes brors energi.. Han gick bort för 23 år sedan. men saknaden och tomheten efter honom. är ännu väldigt stor..

 

hon känner trygghet o glädje över  , att brodern ändå finns nära och vakar över henne....

 

      

        Fina vännen Kerstin..  

 
 
Ingen bild

christine

5 oktober 2010 15:02

Åhhh detta fick mina tårar komma... Underbart att läsa... Kära goa Kerstin... kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards