cajsadiva

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2010

Extra inlägg tillBrors budskap till Syster..,

Av cajsa jussila - 4 oktober 2010 12:03



 Nyligen när jag lade in inlägget " Budskap fr bror till syster" så kom Christer, Kerstin bror åter fram.. Han sa att det doftade i hennes hall..!

jag skickade ett sms till henne o förklarade vad jag fått upp..

hon svarade ,. " haha jag värmde precis  min soppa , som jag springer runt med"! 

Brodern visadeatt toalett dörren stod öppen..

jag skickad ett nyss sms o frågade om det stämde..

" ja! helt sjukt" svarade hon..

 

Sen visade  han att det låg något rött   i soffan..

Röd textil... 

Kerstin svarade "min röda ryggsäck ligger där!

Brodern fortsatte att guide mej runt i hennes lägenhet.. han pekade mot balkongen o  sa att något skas tas bort,som inte bör stå  kvar där ute!

Jag skickade vidare till  Kerstin,Fick ett  snabbt  sms tillbaka.. "sitter på balkongen! ,

 satt o tänkte att jag kanske borde kasta grillen som står  gömd under mattan,tänker ju det varje gång jag sitter på balkongen"!

 Visst var det en puff till henne från brodern!    hi   

Kerstin blev så glad & tacksam.. Hennes glädje  ger dubbelglädje till Mej   

 
 
Ingen bild

Karin Hack

4 oktober 2010 13:11

Alltid lika intressant, o du Kerstin, släng grillen:)
Ingen som kommer till dig Cajsa, som vill mig något? Hehe..
Kram Underbar.

 
Ingen bild

Kerstin

4 oktober 2010 18:41

Ska slänga grillen Karin! ;)
Saken är den att det är alltid svårt att förklara o återberätta för nån som inte varit med när Cajsa kan förmedla nåt. Men en sak är säker...har aldrig i hela mitt liv känt en sån "stöt" genom hela kroppen som när Cajsa på telefon säger att "dom" försökt nå mig dagtid! Häftigt som bara den :-)
Love Ya!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards