cajsadiva

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2010

Fredags Kramar..

Av cajsa jussila - 8 oktober 2010 10:45



Känner mej trött idag.. trots en god start på morgonen, med fullkorns mackor te och en skål fil.. så har jag ännu ej piggnat till !.. gääsp..


Hade Isabelle, här på middag igår,.  Det blev stek i lergrytan fylld med grönsaker , sås o potatis...

 

Vi satt ett par timmar ,åt och  pratade..

Det var väldigt trevligt..

 

          

                       Isabelle & jag...

 

 

Tack för namnförslagen!

Mira och Melinda söta namn.. ska skicka de vidare till föräldrarna!

 

Carina och Kerstin, ni hade samma förslag!

väldigt lustig för ni hade skrivit samma mening med.. "ser ut som en Melinda" hihi

 

                 

      "Kärt barn har ju många namn!"

 

Idag kommer Kevin .. har laddat frysen me glass.. ska även laga  en av hans  favorit rätter.. "Farmors lasagne", det gillar han!  

 

I morgon är det sista dagen i Turkiet för den glada ligan! Pratade med min mamma  i går.  hon sa att "flickorna,  Dixi & Felle,ligger vid poolen hela dagarna" låter super nice!       

Jag saknar dom Alla.. Det har varit "tomt i stan denna veckan hih"

 

  Saknar Min dotter Jätte Mycket!! 

Längtar att få krama henne, säkert e hon såå  solbränd o fin..hi 

 Ska bli så skoj att få  höra om allt kul hon/dom alla varit med  om.. ! 

    

Saknar dej, min fina dotter...  

 

Trots att Dixi är 18 år, så kryper hon gärna ner i min säng och sover nära mej..

Det är underbart att ha den närheten .. jag Älskar att få krama om henne när vi sover !   

 

Eftersom jag o Arek är särbos,  och inte sover  tillsammans varje natt, så blir det möjlighet, o  plats för  mina flickor att sova i min säng..  

 

                        


               Kramar & Kärlek till Er Alla....  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards