cajsadiva

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

Lycklig mamma...

Av cajsa jussila - 11 oktober 2010 10:47


Igår kom min dotter Dixi, hem från Turkiet!!

Jag  och Dimi hade verkligen saknat henne.

Det var en sådan  lycka att få kramas igen!  

 

    

Dimi och storasyster kramades läänge  ...   

 

Hennes vecka hade varit helt Underbar!

 Jag har sagt till Dixi.. att hon kommer träffa en mörk kille, som kommer bli så förälskad i henne..

 

i Turkiet träffade hon en mörk charmör .-.

 

han arbetade som dansare på hotellet hon bodde på.. De hade mycket skoj ihop , Dixi, Felle och min mamma , tillsammans med dans killarna..

 

Det finns bilder fr Turkiet .. men måste först fråga  om lov,  att få lägga ut dom.. Hon är i skolan nu..

 

Gårdagen var mysig med mina två  Fina flickor..Dixi och Dimi delade säng o jag gick in o tittade till dem i natt..

Dixi låg och höll om lillasyster..  

        

                        Dixi Och Dimi...

 

    Älskar er så mycket ni är Livets  Lycka   

 

 

 
 
Ingen bild

Karin Hack

11 oktober 2010 13:55

Fina fina döttrar. Vackra är dom med hehe.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards