cajsadiva

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

Lite ur fredan...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2010 17:54

 

fredag, åkte till Mio på morgonen.. det blev ännu en dag  med 6 timmars behandling...

dagen kändes xtra lång, klockan tickade sakta fram...

 

Jag åkte hemåt vid 3 tiden..  ett par timmar senare... Fick  Mio lämna onkolog avdelningen...

det kändes kanon!!

 

 

.... konstigt att man kan bli så in i helsickes trött o seg av sjukhus miljön!?

 

Så fort man kommer utanför dörrarna, så fyller man lungorna med frisk luft... o ögonen de piggnar till direkt.. lite häftigt de där, tycker jag... att tröttheten förvandlas så¨snabbt till energi!

 

 

Hann precis komma hem när Arek dök upp..

Vrål hungrig rusade han till kylen o började leta febrilt efter nåt att tugga på..

 

Hans bil hade pajat , jobbat ute i skogen låångt från civilitationen o korvkiosken! hihi

 

Kock som han är, så släppte han loss framför

spisen ... ! hi jag öppnade en kall öl ....  

o smög mej ut till soffan... hi

 

En stund senare kom Dixi med vänner..

 

  

  

becky, dixi o kusin felle.... tjejerna hade trevligt , spelade kort o förfestade...

 

  

                       faster cajsa & felle...

 


  

 

Bästa vänner Becky & Dixi...

 

  

goa tjejer ,alltid så glada o fulla av energi:))   

 

En kramgo fredag....     

 
 
Ingen bild

Rolfi

24 oktober 2010 18:43

Skickar en liten kram till Dig som ett litet tack för alla smilar jag får när jag läser Dina sidor... Kram på Dig Snäckan! / Rolfi Suhonen

cajsa jussila

24 oktober 2010 19:16

Hej o super tack för din kram :)självklart sänder jag fler leenden :O) kram

 
Ingen bild

christine

25 oktober 2010 12:08

Dixi och hennes fina vänner... Skönt Mio är hemma igen och hoppas han får må bra till nästa behandling

Ha en fin Måndag Kram

cajsa jussila

25 oktober 2010 22:34

tack vännen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards