cajsadiva

Direktlänk till inlägg 2 november 2010

Lite från helgen.....

Av cajsa jussila - 2 november 2010 11:05



Helgen har varit så super mysig...

har tillbringat den med mina Goa  Ungar & Darling  käkat gott o bara njutit av soffan,hemma pyssel , promenader o massa kärlek.!!

 

 

På lördag morgon ,medans Dixi ännu låg o zzzz

så drog Jag Arek o Dimi till stan... 

 

vi shoppade verkligen loss!   "köp va Ni vill", sa Arek... jag och Dimi tittade snabbt på varann, sen rusade vi in på kappahl.. ! hihi

En stund senare gick vi ut me fyllda påsar! hih.

 

Nädå ..skämt o sido.. vi handlade lite smått o gott..fina kläder och smycken...

 

... Arek var värst han hittade nåt i varje butik.. 

 

Min darling gillar att Shoppa loss!

 

 på lör eftermiddag, åkte Dimi  till mormor..

 

        

 

Vi hade en barnfri dag!! hiih

Arek fyllde bordet med några ingredienser..

 

  

Han rörde ihop en helt Underbart smarrig pasta gratäng!! de var mums filibabba!!  

 

Sen blev det fika med Mio Magnus Lotta och Carro....t r e v l i g t   

 

Mio mår bättre nu ..Han tycker det är skönt att vara hemma... lämnar prover varje vecka, o på fredag är det dax för röntgen...

 

Dessa bilder togs strax innan Mio blev sjuk.

Han och Carro var o såg Johan Glans..

  

   Eslövs pågar... hih

  

 

 

 
 
Sari

Sari

2 november 2010 11:52

Johan Glans e ju bara så himla go.o)))haha...skrattar gott varje gång jag ser honom....Håller tummarna för Mio på Fredag....Kram till er

http://www.tuulikki.blogg.se

cajsa jussila

3 november 2010 08:42

Tack kära Du... :)

 
Ingen bild

Christine

2 november 2010 12:29

love is in the air.... ja inte bara för dig vännen hihi Härligt att Mio mår så bra som han gör... tuff kille men han har ju världens finaste familj och vänner runt sig...

puss love you min finaste fina vän...

cajsa jussila

3 november 2010 08:42

Tack !Du e världens finaste Vän!! :))

 
Ingen bild

Karin Hack

3 november 2010 08:25

Mys mys mys mys..

cajsa jussila

3 november 2010 08:41

puss puss puss ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards