cajsadiva

Direktlänk till inlägg 10 november 2010

BÄSTA BESKEDET NÅGONSIN!!

Av cajsa jussila - 10 november 2010 14:58


MIOS HJÄRN TUMÖR ÄR BORTA!!!    

 

jag satt hos honom när läkarna kom med det bästa besked man kan få!!!

 

Mios ögon strålade o mitt moders hjärta slog volter!!! Vilken underbar känsla... obeskrivlig!!

 

Vi började sända iväg mess till nära o kära.. sen rosslade det till i Mios mobil ,det kom  sms i ett!¨

Alla ville ringa , messa o visa deras glädje   

Tusen Tack Alla Ni som skickat hälsningar o kärlek till oss..  Ni e Underbara!!

 

Mio fick åka hem idag, efter 1 timmes behandling

 

           

han hade längtat hem sen igår, så när sköterskan gav klartecken , så drog han snabbt på med jackan  och gick mot bilen! hih

 

  

 

               Lycklig Far och Son...   

(Magnus hade målat tak.. så hela ansiktet var vitt hi  hi )

 

Om 3 v ska Mio tillbaks till onkologen, för en 5 dagars behandling.. det ska vara den sista..

Där efter ska han genomgå strålning, hur många gånger det blir ,är ännu oklart..

men allt känns helt fantastiskt, mina ögon tåras, av Glädje tårar hela tiden!

 

 Jag vill skrika högt ut min stor lycka som bubblar  vilt inom mej..   

 

Firma bilen vi åkte hem i, hade endast 2 säten..

så jag fick sitta där bak,,, på golvet!hi

det var rena liseberg, Magnus tvärnitade, svängde tvärt o gasade på! haha

 

  

Tog en bild .. hi ... hade ont i hela kroppen,. men  mitt lyckorus, bedövade smärtan bra!!    

 

 
 
Ingen bild

Christine

10 november 2010 15:20

Helt fantastiskt underbart vännen.. känner sån glädje i hela kroppen och bara går här och ler.... Känner glädjen med er... underbart.... Glädjekramar till er...

 
Emma

Emma

10 november 2010 15:20

Gud va skönt!!!
;) ha det så bra och hälsa!
från oss i Karlskrona

http://berattelsenomoss-emma0709.blogspot.com

 
Ingen bild

Anna

10 november 2010 15:27

Ahwww,, en sån härlig känsla du går omkring med i kroppen nu, den har jag oxå haft :-))) och Mio måste vara överlycklig :-)) hoppas nu att han får lite plåster från några fonder, så att han kan ta med sig flickvännen och kanske er på en välförtjänt resa.. Önskar honom all lycka till i världen.. tusen kramar från mg till er alla..

cajsa jussila

10 november 2010 19:59

tack kära anna för alla fina rader o tankar .. du e underbar:)

 
Marie

Marie

10 november 2010 17:54

Helt fantastiska nyheter:)) Jag får rysningar i hela kroppen när jag läste det. Glädjerysningar förstås:))
Är såå glad för er skull o framförallt för Mios skull. Som jag har skrivit tidigare...en dag sitter Mio där med gitarren i högsta hugg o sjunger en låt om det han just genomgått, denna sången kommer få ett lyckligt slut:)) O det är jag så oerhört glad över!!
Bamsekramar!!

http://www.emilbenjamin.blogg.se

cajsa jussila

10 november 2010 19:58

jaaa de e underbart:)) tack marie , för allt stöd o fina rader du sänt oss... du e underbar:)

 
Ingen bild

Carina

11 november 2010 00:00

Finns inte mycket mer att säga än JIHAAAAA!!!!!!!!!!!!
ÄNTLIGEN!!!!!!!
Gläds med er.... Kram till er alla

cajsa jussila

11 november 2010 09:24

Tack kära carina,,, för alla kramar o din omtanke..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards