cajsadiva

Direktlänk till inlägg 11 november 2010

Ledtrådar från en Guide..

Av cajsa jussila - 11 november 2010 09:24


 En kvinna, vid namn Mia, ringde mej förra veckan..

.. under sittningen så frågade hon om jag kunde se vad som hade hänt under  hennes bröllop...

 

Jag fick  snabbt upp att hon hade misstankar mot ett par, en man o kvinna..

 

"något har försvunnit" sa  Mias guide...

 

"det är sant", svarade hon

 

Guiden fortsatte att sända bilder till mej, Jag såg en yngre kvinna..

 

ordet "servitris" kom upp..

 

jag såg att de fanns kvinnor som hjälpt till på bröllopet... "fick du hjälp av servitriser?" undrade jag...

 

"Nej, det var endast min familj o släkt, som hjälpte till" svarade Mia..

 

Jag såg att en present till brudparet, hade försvunnit ut från lokalen..

någon hade stulit det...

 

 Jag bad guiden om ledtrådar..

 

"en kvinna från ett annat land"...

 

jag förmedlade vidare..

Men Mia kunde ej  riktigt förstå , vem den kvinnan var...

 

guiden sa, att kvinnan var ingift i Mias familj,

 

i ett par sekunder var det helt tyst...sen hörde jag en ivrig röst..

 

"ja, Nu vet jag!"  utbrast Mia..

  

"jag vet nu vem du menar, det finns en utländsk kvinna som är ingift och hon arbetar som Servitris!!!

 

 

Det var häftigt, att gudierna kunde sända så klara ledtrådar...

fast de har jag ju upplevt flera gånger tidigare.. men känslan är lika mäktig, varje gång!   

 

Nu väntar jag att få höra om Mia har kollat upp med denna kvinna, som med all säkerhet har något med försvinnandet att göra..

 återkommer!! hi

 

kram!

 

 
 
Ingen bild

Skeptiker

11 november 2010 18:08

För var gång jag läser sånt här trams så blir jag mer och mer sugen på att kontakta någon som erbjuder dej att visa dina konster i ett TV program där du inte vet vad som ska hända och inte känner de som du ska uttala dej om, ställer du i så fall upp på dé???????
Och en sak till......du kan väl försöka få kontakt med den lilla flickan Madeleine som försvann eller kidnappades för några år sedan.
Tänk så fantastiskt om du klarar av det.

cajsa jussila

11 november 2010 19:57

de finns massor av mediala personer:)) inget konstigt alls :) kram

 
Ingen bild

Skeptiker

11 november 2010 21:28

Jo då det är visst nå´t konstigt, för om det verkligen hade stämt att du eller någon annan person hade kunnat förutse händelser eller annat hokus pokus som påståss, då förstår jag inte varför inte ni så kallade medier löser alla ouppklarade brott och hittar mördare eller hittar försvunna personer.
Jag hade en kollega en gång som skulle gå på en seans,jag lovade att jag skulle gå med en annan gång om mediet överraskade på något vis med nå´t märkligt, min kollega berättade dagen efter att mediet bland annat hade sagt "jag har fått kontakt med en kvinna med röd blus" är det någon som känner att ni har någon som bar en röd blus"
i publiken satt cirka 100 personer varav en del var där av nyfikenhet och en del för att dom sörjde någon djupt och trodde i sin enfald att dom skulle få kontakt med den de sörjde så till sist räckte någon upp handen och sa att "jaaaaaa...hennes mamma hade haft en röd blus.
Fantastiskt va....alldeles otroligt att man kan tro på sådant trams men ännu värre är att det finns människor som kan/vill utnyttja människors sorg och förtvivlan för egen vinnings skull.


 
Marie

Marie

12 november 2010 20:28

Kram på dig Cajsa:)

http://www.emilbenjamin.blogg.se

cajsa jussila

12 november 2010 21:56

krammmmmmmmmmmmmm

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards