cajsadiva

Direktlänk till inlägg 11 november 2010

sång glädje...

Av cajsa jussila - 11 november 2010 20:32


God kväll... har för en stund sen kommit hem...

Jag & Dimi har varit på kören... dessa så fantastiskt duktiga barn, som sjunger så underbart! deras  stämmor når mitt hjärta, så djupt, de ger så mycket glädje!

 

              

 

 

 

Det känns som om jag lyfter från stolen av deras så härliga sång o energi! hi

 

     

 

 

        

  

Träffade brosans dotter Sandra där.. det var Nice, vi ses inte så ofta under veckorna..

   

 

Träffade även Maria, en tjej jag känt i många år, mamma till en av flickorna i kören..

Hon kom emot mej, med öppna armar o gav mej en varm  stor kram...

 

Den kändes så hjärtlig!   Tack Maria!

 

Så många otroligt fina  personer har omfamnat mej på gator o affärer.. under denna tid som Mio varit sjuk..

dessa spontana kramar har gett mej så oerhört mycket styrka, o rörda känslor ...

 

    Era kramar har  verkligen hjälpt mej!   

 

Tappade upp ett bad, för en stund sen... tror minnsan att vattnet blivit smått kallt..

får väl fylla på med varmvatten o några droppar , vanilj doftande skum.. hi

 

 

       Dimi sover ,lady ligger intill henne...

     

 

                  vår söta sångfågel...  ...

 

Önskar er alla en skön fortsättning på denna kväll...

Ska  ringa Mio o önska  en god natt, han var här o åt middag med oss i kväll...

Det var mysigt...

 Mio han känner sej trött men lycklig!  

 

                      

 

         Älskar denna bild, togs i somras när hela  gänget ," nära & kära var i sjöholmen"....   

 

            Det var en Underbar dag.. o Mio berättade för mej nu i veckan , när han var inlagd, att han kollat på bilderna från den dagen... 

 

Det är ett  glatt  värmande sommarminne, och  nästa sommar får vi fler !            

          

 

Kram!!

 
 
Ingen bild

dixi

12 november 2010 10:20

jag satt väll oxå med i mat bordet? ;)

cajsa jussila

12 november 2010 12:51

ops.. jaaaa de gjorde du juh:)) mammas finaste Dittis:-))

 
Ingen bild

Christine

14 november 2010 12:54

Haha glömma bort finaste Dixi så där.. ja Cajsa min vän.... så är det när man är vimsig ibland hahah

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards