cajsadiva

Direktlänk till inlägg 15 november 2010

två män..

Av cajsa jussila - 15 november 2010 08:53

 

 99% av de personer jag ser till .. känner jag inte..

 

 Jag försöker att inte spå mina närmaste vänner och familj...

 

jag har svårt att öppna mej o de känns inte riktigt bekvämt... eftersom jag oftast redan vet så mycket om dom

.. fast visst ringer mina vänner o frågar mej om kärlek, flytt, jobb osv... hih "det får man ju räkna med"   

 

har haft två sittningar med två män.. Det är inte så vanligt att de hör av sej ,men visst händer det!

 

En av männen var Henrik, i 40 års åldern..

 

Hans moder fanns på andra sidan..

 

Hon steg fram o förmedlade starka bevis till honom..

 

Modern sa...

  

" När jag levde så hade vi  ett viktigt djupt samtal, han gav ett löfte, som han hållt"

 

Henrik bekräftade att det stämde...

 

"jag gick bort dagen efter" fortsatte hon...

 

" jag hann aldrig till henne, mamma dog , dagen efter vi hade det djupa samtalet"

 

 hans röst var  darrig..

 

 mamman sa,"Lärarinna"

 

"min mamma  var lärarinna" sa Henrik..

 

Modern fortsatte ...

 

"Han har  något från mej,  som han höll på med , jag stod brevid honom.."

 

Henrik svarade snabbt...

 

"min mamma gav mej en större silver ljusstake, som jag tog fram o tände i går"

 

 

Dagen efter ringde en annan kille... Patrik..

 

Jag fick snabbt fram hans guider o de förmedlade att det fanns två kvinnor i hans liv...

 

En kvinna såg jag vid hans sida.. o en annan kvinna, som hans tankar gick till..

 

Guiderna sa...

 

"kvinnan han bor med längtar efter ett barn"

 

De visade mej barn vid hennes sida..

 

 

"hon är gravid" berättade Patrik..

 

Guiderna fortsatte...

 

"hans hjärta är inte hemma , utan hos den andra kvinnan"..

 

Det blev tyst, i ett par sekunder,

  

"ja jag tänker på henne , mycket", svarade han

 

"du är förälskad, hon får dej att leva o skratta"

förmedlade guiderna vidare..

 mannen erkände att han hade starka känslor för dom båda...

men var förälskad i den nya kvinnan..

Självklart mådde han inget vidare i detta dubbel

liv!

han sårade båda kvinnorna...

 

Kärleken kan verkligen göra en vilsen .

 Men de är viktigt att se sanningen o känna efter...

'

kram!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 
 
Ingen bild

Skeptiker

15 november 2010 22:41

Det är ett stort ansvar att säga till en totalt okänd människa vilken kvinna han skall välja utav två. Ett fruktansvärt stort ansvar.
Det skulle jag aldrig vilja ha på mitt samvete.

cajsa jussila

16 november 2010 10:57

han fick vägledning.. ej vilken kvinna han skulle välja :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards