cajsadiva

Direktlänk till inlägg 17 november 2010

Te bilder och samtal som väntar..

Av cajsa jussila - 17 november 2010 09:50


Te o mackor har jag här vid min sida..

mumsiga ägg o kräftost mackor,med ett berg av tomat sallad & gurka!! hi  jädrans va gött! hi

 

det är onsdag.. min dagsplanering är cykla på motions cykeln,tvätta, gå ut låång runda me Lady..

kanske har ni undrat , om hon väntar valpar??

jag har ingen aning!! hi

 vissa säger att hon blivit rundare om magen, men jag har inte "sett det än"

Det återstår att se!

håller Er informerade.. hi

 

Lilla Celinn kommer till farmor anka idag!!

 

        

i eftermiddag kommer Linda o hennes kompis på fika.. jag har saknat gullungen!   

 

hittade några gamla bilder när jag rensade mina mappar i går.. här får ni en titt! hi..

 

mitt 40 års dag! den var såå super härlig!!

över 60 underbara personer kom o firade mej..

 

 

  

kusiner.. challe, monique jag och johan...

 

                          

mina fina söner sjöng för mej.. 

 

         

 

      kusiner sussie & monique..

 

  

               jag och arek..

 

sen är det några andra bilder fr sommaren...

 

  

mammas man allan och sandra,, brors dotter..

 

  

                   jag o kusin jeje..

 

   solbränna o en dunk vin , då blir resultatet så här!! hahah

                                      

herre jisses!!! hahah

 

           

                

                       sandra o jag...  

 

                      

       söta lillbrosan Ville... saknar Dej!   

 

 o så några  bilder på Dimi som lekte modell för en dag på kappahl! hi

 

 

 

   

Härliga unge!! hihi

 

Kl 11 idag, ska en kvinna ringa till mej,  hon har en väldigt besvärlig ande/själ i hennes hem... 

hans energi är mycket tung... ( jag har varit i kontakt med honom tidigare)

 

Det är en äldre man o hans närvaro/energi  påverkar hennes tonårs son  ..

 

 det är dax att hjälpa mannen över till den andra sidan!

 

återkommer.. kram! 

 
 
Ingen bild

christine

17 november 2010 11:02

Hihi härliga bilder.. känner igen de flesta :)))
Din fest när du fyllde 40.. fy vad nervös jag va att träffa alla men efterdenna fantastiska kväll så kändes det fantastisk att få känna alla dessa underbara människor... Tänk vad en kurs kan göra... Många goa dagar /kvällar har det blivit efter det...och ett antal ....ja du vet vad fnissar

love you min fina vän

cajsa jussila

17 november 2010 13:24

Du e en av oss nu:)!! var finns bilden på oss.. fr den kvällen? hm ska leta:)) puss

 
Ingen bild

Skeptiker

17 november 2010 11:45

Hur är det...det är väl bra betalt för sådana tjänster, kanske nå´t man skulle syssla med,jag är rätt bra på att spela teater och det fodras väl ????? det verkar som om det finns en hel del personer som verkligen tror på spöken. Jag förmodar att du går omkring i rummen och låtsas känna av "energin" från döda personer precis som de s. k. medium man sett i olika TV program.

 
Ingen bild

Karin Hack

18 november 2010 11:02

Hej Underbar. Ser fram emot fortsättningen. Festen känner jag också igen, den firade jag med dig:)
Puss och kram Underbar.

 
Ingen bild

Karin Hack

18 november 2010 11:18

En sak till föresten, ser att du har en stalker, hahahaha..
Han måste gilla din blogg eftersom han hela tiden skriver och försöker göra narr av dig.

Men som Christine sa, vi är dom första att skriva under din förmåga.

Glömmer aldrig när du en dag frågade,
-Vem är Bertil?
Och jag svarade, va? Bertil.. De eär min döde morbror.
Ok sa du, -Han hälsar till din mamma grattis, fyller hon år sa du.
Men de var den månaden dom skulle förlova sig.

För det första visste du inte att han var död, inte heller att jag ens hade en morbror,
(jag har två, en lever och en död)

Du är bara bäst min lilla Häxa.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards