cajsadiva

Direktlänk till inlägg 25 november 2010

ajajajaj

Av cajsa jussila - 25 november 2010 17:09


Hej kära vänner.. har legat i 3 dagar nu..ichas nerverna i båda benen har varit ett jäkla besvär!!

har ej kunnat ta ett steg, varit helt beroende av hjälp..- att klä av o på mej , göra toa besök, duscha.. ja detta har varit en skrämmande upplevelse !!

 

jag har känt mej så sårbar o liten...

Min underbara Arek har ställt upp till 100%.. hjälpt mej med allt o funnits där för Dimi.-

hämta o lämna i skolan läxläsning , matlagning  ja rubbet, för att vardagen ska rulla på ..

 

Idag är det första gången som jag är uppe o går..  på staplande steg tar jag mej fram...

har fått massage flera gg per dag o smärtan börjar släppa..- längtar efter att få ränna runt här hemma o dona! hi

 

Igår kväll hade Arek & Dimi cirkus underhållning för mej... jonglera med clementiner! hih

  

vi blev alla full i skratt o smärtan glömdes bort för en stund... yippi hih..

 

            

 

  

 

              

 

               

 

De  två kan verkligen underhålla hih , de blev även lite dansuppvisning.. hi

 det är pest o pina att vara sängliggandes..

         

 

Min fina älskling tack för att du är Du...

varm o trygg ...men ändå full av galenskaper!   

 

Dixi är här i dag o hjälper mej.. hon och Arek har shoppat och fixat inför morgondagen..

Dimis 9års dag!! vi ska ha bjudning i morgon kväll, med vänner, familj o massa paket!

 

Just nu drog de två ut till stan igen, andra vändan..

Köpa presenter o lite mat till i kväll...

 

kram alla kära Vänner.. vi ses snart igen!

 

 

 
 
Ingen bild

Karin Hack

26 november 2010 07:41

Inget kul Underbar, usch stackare. Hoppas du piggar på dig.
Pussar och kramar

cajsa jussila

26 november 2010 11:17

tack du fina...

 
Ingen bild

Isabelle Krämer

27 november 2010 12:17

Stackare, inget vidare att ligga sängliggandes.
Hoppas du tillfrisknar snart, gratta Mimsan från mig.
kram

cajsa jussila

29 november 2010 13:07

tack

 
Ingen bild

Skeptiker

27 november 2010 18:56

En enda kommentar, det var dåligt. När du har så ont i ryggen så tycker jag att alla dom där vännerna kunde skicka en hälsning. Du får skriva om en så´n där "spökhistoria" där du driver ut demoner och pratar med guider så att jag får kommentera, då blir det liv i kommentatorsfältet.hihihihih

cajsa jussila

29 november 2010 13:09

hej!! Jag ska så fort jag blivit lite bättre o orkar sitta här vid datan, slänga in några andliga upplevelser:) kram !

 
Marie

Marie

28 november 2010 18:59

Usch låter verkligen inget kul med ischias o sängläge. Hoppas det blir bättre snart:)
Tills dess, skickar jag dit massor med varma Adventskramar till er!!

Kram, kram!!

http://www.emilbenjamin.blogg.se

cajsa jussila

29 november 2010 13:07

tack... för ALLa VARMA kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards