cajsadiva

Direktlänk till inlägg 30 november 2010

Julpynt i några hörn..

Av cajsa jussila - 30 november 2010 17:23


Börjar bli rastlös!! Allt vilande har gjort mej slö o tom av energi!....  

 

Min rygg har värkt i 2 veckor nu.. har fått massa massage o visst har de hjälpt.. jag kan ju gå!!

 

fast endast här hemma !  går o håller mej i stolar väggar osv hih

'.. har varit  ute en gång på 14 dagar , de var i lördes!!

'

de gick sådär, jäkligt ostabilt... o då skyller jag inte på något vin! hih

 

Dimi har  varit hemma från skolan två dagar, men har haft en feberfri dag nu , så i morn träffar hon klasskompisarna åter..

 

Arek har varit hemma en hel del o hjälpt mej.. idag fick han bekanta sej med min tvätt stuga!

de gick galant,..allt var så fint vikt o rent ..

kanon !!   

 

Sen lagade  han en en super god grönsakssoppa till middag...

 

  

dimi slurpade i sej ... hon gillar soppor... hemmagjorda, så klart..   

 

         

Arek e utbildad kock , har jobbat som det ett par år i Polen...

 hans soppor e suveräna!  

 

efter maten blev det ett varmt bad,. de gör att musklerna i ryggen slappnar av.. så jag badar så ofta jag kan...

Arek gav mej massage i badet o de var super.. dansade nästan sen hihi... njaa.. Nästan.. hih

 

      

    

Slängde mej i soffan i alla fall  o fick fot behandling..

filade klippte tårna  o gav  fotmassage.. underbart!  

 

 Är det konstigt att jag Älskar denna man   ?hi 

 

 

Jag och Dimi , har  julpyntat  lite mått i några hörn.. ska plocka  fram resten av jul pyntet i veckan..

 

      

 Röda julrosetter gillar vi.. de e jul för oss   

 

      

Mina så söta julänglar har jag framme, varje jul..  fått dem av en fin vän Kicki, för många årsedan..

Tänker på henne extra mycket varje gång jag plockar fram dom..   

jag älskar mina jul änglar! har fler, ni får en titt på dem, snart...

 

kvälls kramar till er alla! krammmmm  

  

 
 
Ingen bild

Carina

30 november 2010 18:49

Kramar tillbaka!!
Hoppas att du blir bra i ryggen snart din stackare.
Visst är det mysigt nu när fönster och rum blir härligt julfina !!
Ha det bäst :-)

cajsa jussila

30 november 2010 20:19

hej carina... ja de e så mysigt me alla ljus o julstämmning som ger värme o mys :)kramar

 
Ingen bild

Skeptiker

30 november 2010 21:24

Näääää för tusan...gjorde det inte ont när han klippte tårna?????? Han kunde väl nöja sej med tånaglarna!!!!!

cajsa jussila

1 december 2010 21:20

:))) ja de hade nog gjort förbaskat ont! hih tryckfels- nisse har varit i farten... tånaglarna ska de juh stå! :))

 
Ingen bild

Karin Hack

1 december 2010 11:36

Du fär INTE ha ont!!! Sänder kärlek och värme:)

cajsa jussila

1 december 2010 21:21

mår bättre... :))) iii ;))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards