cajsadiva

Direktlänk till inlägg 30 november 2010

hjälp till ljuset...

Av cajsa jussila - 30 november 2010 20:21


 Fick i dag ett samtal ,Christina från norr ..

 

"har en andeman här som stör oss alla i familjen"

 

 

"Min man påverkas mest , varken han själv  el vi känner igen honom mer, någon förändrar min man!"

 

"vi orkar inte mer, cajsa kan du hjälpa oss?"

 

Christina  lät  väldigt upprörd...

 

Jag kände  den manliga energin, som ett  snabbt råd,  bad jag  henne att   gå och köpa en rökelse, o börja rena alla rum i deras hus , bad henne  även att rena alla i famijen ..

  

"återkom till mej när reningen e slutförd"'

sa jag...

 

Någon timme senare ringde Christina upp...

 

"jag har gjort som du sa, känner du att han e kvar? frågade hon..

 

Jag såg en äldre man... mörk med huvudbonad o småskäggig ..." han är kopplad till huset" förmedlar jag´..

 

Christina utbrast.. ja ,´beskrivningen stämmer med den man jag själva misstänkt..

 

Mannen visade mej en hall med fönster o små detaljer, som jag beskrev för Christina..

hon bekräftade att de jag såg stämde..

 

Mannen sa att de ska göra något där , som han inte gillade!

 

" vi  ska  göra hallen större´", förklarade Christina...

 

" vi har förstått att han inte gillar det... men det är vårt hus nu! och vi orkar inte ha honom störandes här mer!

hennes röst var väldigt bestämd..

 

Får veta att  mannen, tidigare ägt  och bott i detta hus..

 

Han tror att han ännu bor kvar!

 

 Jag ser andra själar vid ljuset .. de står o väntar på honom..

 

Jag o Christina lägger på..

 

jag  tänder ett ljus o hjälper mannen över till ljuset ,  han vänder sej om ett par gånger innan han sträcker ut handen, där på andra sidan tar någon  emot honom.

 

I morgon ringer Christina.. då ska jag få veta om det blivit lungt i deras hem...

 

Något jag verkligen tror ... mannen har lämnat deras hem o gått vidare... där han funnit frid o kärlek...

 

kram!

 
 
Ingen bild

Skeptiker

30 november 2010 21:28

Ja du milde tid!!!!!

cajsa jussila

1 december 2010 21:22

hej.. din kommentar var väntad:) hi kram!

 
Ingen bild

Linda

1 december 2010 22:24

men herregud har inte han "Skeptiker" gett upp än ? om han nu inte tro på det varför i hela h*lvete läser han då bloggen för ? så liten intresserad måste han ju vara !

cajsa jussila

2 december 2010 13:39

Jag tar allt med skeptikern, med en klackspark hihi..
hur vet vi att det är en Han? :o)
jag tror det är en Hon:)) hih
tack Linda ,för att du tittar in här ! passar på att önska dej en fin da´kramar från mej

 
Ingen bild

Karin Hack

2 december 2010 09:43

Hahaha så underbart.

Kramar och snöbollspussar!

cajsa jussila

2 december 2010 11:05

snöbollspussar så gulligt:))) smack!! hi

 
Ingen bild

Skeptiker

2 december 2010 14:53

Varför i hela h*lvete bekymrar sej Linda om vad jag gör ????? Jag läser om Mio också och jag har inte cancer, vilka bloggar läser du????? Man har väl för sjutton en blogg utan lösenord om man vill att vem som helst ska kunna läsa eller ?????? Sköt du ditt Linda så sköter jag mitt. Förresten så måste du Linda va väldigt intresserad av mej annars kan du ju nöja dej med att läsa bloggen och strunta i mina kommentarer.

cajsa jussila

2 december 2010 20:44

nu har vi tydligen fått igång en " vild disskution"... alla e välkomna till min blogg.. o de e helt okej att kommentera både ris o ros... jag gillar Er båda, skeptikern o Linda.. så tjejer, ta varann i hand nu.. :))
kramar från mej

 
Ingen bild

Linda

5 december 2010 12:19

Skiter fullständigt i om du läser bloggen men du behöver inte kommentera allting + att du tror att det är skitsnack med andarna osv . är inte intresserad ett dugg av dig men en sak är ju säker att du kan inte vara mer än 15 bast med dina barnsliga kommetarer ! Cajsa jag tror att det är en "HAN" :D

 
Ingen bild

Skeptiker

5 december 2010 16:14

Puuuuuuhhhhhh........snacka om barnslig. Om du läser en blogg så kommentera då bloggen men skit du i andras kommentarer. Att du kanske är vid
15årsstadiet bevisas ju att så fort du fick ett fötjänat svar "så högg du", Förresten är det ju inte din blogg så skit du själv i vad jag gör och inte gör.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards