cajsadiva

Direktlänk till inlägg 3 december 2010

fredag.. middag med vänner...

Av cajsa jussila - 3 december 2010 15:18



Brrr va kallt det är ute... fast jag bryr mej inte så mycket att jag skakar av frost...  hihi

 

bara skönt o kunna gå ut!!   

 

Har pratat me Mio tre gånger .. han sista dag på Onkologen!  det känns så bra!! o självklart känns de Bäst för Mio själv...

 

att  äntligen slippa alla behandlingar o gå vidare i livet...Nu på söndag fyller han 20 år...

det blir mat o umgänge, med endast familjen...

 

Mio har bett oss att ej fira hans dag fören han e frisk ..  Och då  ska de firas , till tusan!!  

 

Vi tycker det är en bra plan!

 

Om ett par timmar ska jag duka fram middag för vänner o familj...

 

    

marie kommer...

  

Bitte med,

 

   brosan ,,

 

samt Christine o Mickas.. .

 

  

 

det ska bli  så nice... ska bjuda på pasta med krämig sås.. sallad o vitlöksbröd...

 

har lite och fixa , dammsuga, duka, duscha osv.. så jag får sätta fart!...

 

Ha en mysig fredag kära Ni... Njut av kvällen o av varandra!   

 
 
Ingen bild

Karin Hack

3 december 2010 16:14

Ahhh så mysigt, ha en underbar fredag.
Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards